- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

گزارش سایت کنفدراسیون آسیا درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان مربی استقلال

عکس [1]  سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر انتخاب فرهاد محیدی، بازیکن بزرگ تاریخ استقلال را به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت را منتشر کرد.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[2]

به گزارش خبرگزاری فارس‌، سایتAFC چند ساعت بعد از آنکه باشگاه پرطرفدار ایرانی، فرهاد مجیدی را به عنوان جانشین «آندرا استراماچونی» برگزید، گزارشی در این زمینه در اختیار مخاطب قرار داد.

این رسانه عنوان کرد: استقلال به مدت‌ها مبهم بودن وضعیت مربیگری‌اش بعد از خروج ناگهانی استراماچونی در تاریخ 9 دسامبر با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان جانشین وی خاتمه داد.

در مدت چند هفته گذشته درب برای بازگشت مربی اروپایی باز ماند اما باشگاه استقلال تایید کرد که مربی ایتالیایی تیم را ترک کرده و مجیدی به همین خاطر قراردادی برای مدت نیم فصل امضا کرده است.

این سایت همچنین عنوان کرد مجیدی اواخر فصل گذشته که وینفرید شفر از سرمربیگری  آبی‌پوشان کنار گذاشته شد، برای مدتی به عنوان سرمربی موقت تیم کار کرد.

سایت مذکور همچنین نگاهی به گذشته انداخت و از عملکرد مجیدی در گذشته چنین یاد کرد:

فرهاد مجیدی در گذشته مهاجمی بسیار با استعداد بود. او در تیم استقلال 4 مرتبه بازی کرد و در تیم ملی ایران نیز 56 مرتبه حضور یافت و 3 مقام لیگ را با تیم بزرگ ایرانی کسب کرد. او البته در مقاطعی نیز در اتریش و امارات حضور یافت و حتی همراه با تیم العین فاتح لیگ قهرمانان آسیا شد.

این سایت افزود: اکنون تیم استقلال در شرایط نسبتا خوبی در لیگ حرفه‌ای ایران قراردارد و با 5 امتیاز اختلاف با پرسپولیس، صدرنشین لیگ در رده پنجم حاضر است. مجیدی کمتر از 3 هفته دیگر آزمایش مهمی در پیش خواهد داشت.زیرا در تاریخ 21 ژانویه تیم او در بازی انتخابی لیگ قهرمانان اروپا مقابل برنده ال‌کویت و الفیصلی خواهد ایستاد.

[2]
[2]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام