- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

گزارش یک سایت آرژانتینی: روزهای آینده، روزهای سرنوشت‌ساز برای کالدرون و پرسپولیس

عکس [1]  یک سایت آرژانتینی روزهای آینده را سرنوشت‌ساز برای گابریل کالدرون خواند.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

[2]

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای که دور رفت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر ایران به اتمام رسیده و تیم‌ها در حال آماده‌سازی برای دور برگشت هستند، سایت پرفیل آرژانتین گزارشی از «گابریل کالدرون»، سرمربی تیم پرسپولیس منتشر کرده است.

این سایت ابتدای گزارش خود را با ذکر جملاتی از کالدرون چنین آغاز کرد: نمی‌خواستیم بدون خداحافظی از هواداران پرسپولیس که بهترین در جهان هستند،‌بروم...

این رسانه ادامه داد:کسی که در فیلمی ویدیویی در اینستاگرام خود اینگونه حرف می‌زند، کسی جز گابریل کالدرون نیست که در فرودگاه تهران سخن گفت. او که عضو اسبق تیم ملی آرژانتین بوده  و در شرایط کنونی، مربی پرسپولیس است،‌ حدود 6 ماه قبل به ایران آمد اما وقتی در پایان نیم فصل تیم را به رده نخست جدول رساند، پرسپولیس را ترک کرد. او برنده بازی‌های پایانی دور رفت شد. با این حال تصمیم گرفت ایران را زودتر از موعد ترک کند. چرا که اعتقاد داشت از طرف مدیریت باشگاه با او با احترام برخورد نشده است. البته رسانه‌های داخلی ایران می‌گویند وی احتمالا در روزهای آینده به تهران بازخواهد گشت تا هدایت تیم را از سر گیرد.باشگاه صاحب درآمد شده تا پرداخت‌های معوقه‌اش را به وی بپردازد.

در ادامه این گزارش به شور و هیجان فراوان فوتبال  دوستان ایرانی و این که مردم ایران به طور کلی علاقه وافری به فوتبال دارند، اشاره شد. همینطور از برخورد خوبی که کالدرون در دوران حضور شش ماهه‌اش در ایران یاد شد.

سایت پرفیل در ادامه عنوان کرد تحریم‌های که از طرف آمریکا علیه ایران در نظر گرفته شد، باعث بروز مشکلات زیادی در انتقال های مالی برای ایران شد. تا جایی که کارکردن را برای مربیان خارجی را در ایران را مشکل کرد.

این رسانه با توجه به نزدیک بودن دور برگشت،‌ عنوان کرد در روزهای آینده مشخص خواهد شد که کالدرون با توجه به شرایط موجود آیا به ایران بازخواهد گشت  یا به کلی از ادامه همکاری منصرف خواهد شد.

[2]
[2]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام