- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

قهرمانی زیر ۲۳ آسیا | دهقانی: خواسته‌های استیلی را در زمین پیاده نکردیم

عکس [1]  هافبک تیم فوتبال امید ایران با اظهار تاسف از نتیجه این تیم در بازى با کره جنوبى گفت: مى دانستیم چه برنامه اى براى ضربه زدن به ما دارند اما متاسفانه دچار اشتباه شدیم.

بخش المپیک و پرالمپیک مجله خبری ورشی اسپورت استار


[2]

[2]

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رضا دهقانى با بیان این موضوع اظهار داشت:ما تمام وجود در این دو بازى تلاش خودمان را کردیم و قطعا هیچ کدام از بچه ها کم کارى نکردند اما در دقایقى از بازى  تمرکز خودمان را از دست دادیم و نتوانستیم خواسته هاى کادر فنى را در زمین اجرا کنیم. دیدید زمانى که شکل تیمى و انسجام داشتیم ازبکستان و کره نمى توانستند به دروازه ما نزدیک شوند اما چند دقیقه بى نظم شدیم و همین براى دریافت گل کافى بود چون مقابل تیم حرفه اى و قدرتمندى بازى کردیم.با این وجود نیمه دوم کره اى ها در زمین خودشان حبس بودند و ما فشار زیادى روى دروازه آنها وارد کردیم. بچه ها با جان و دل تلاش کردند اما بدشانس بودیم.


هافبک تیم امید همچنین گفت:منصفانه باید بگوییم که همه چیز براى ما فراهم بود. کادر فنى و آقاى استیلى در این مدت براى تیم همه کار کردند. اردوها، بهترین امکانات، شرایط تغذیه مناسب و همه چیز فراهم بود. حتى حریفان را به خوبى آنالیز کردیم و مى دانستیم چه برنامه اى براى ضربه زدن به ما دارند اما متاسفانه دچار اشتباه شدیم. امیدوارم بتوانیم در بازى آخر این نتیجه را جبران کنیم.


[2]

[2]


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام


کلانى: تصمیم استیلى در مورد قائدى درست بود/مربى نمى تواند اشتباهات بازیکن را در زمین جبران کند [3]