- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

سجادی: پیش بینی ما ۶۰ تا ۷۰ سهمیه المپیک است/ وزارت و فدراسیون شرایط امید را بررسی می کنند

عکس [1]  سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گفت: پیش بینی ما نزدیک 60 تا 70 نفر بوده، هنوز وقت داریم و مسابقات تا خرداد انجام می شود. برای نخستین بار بعد از انقلاب در 2 رشته تیمی سهمیه گرفته ایم.

بخش المپیک و پرالمپیک مجله خبری ورشی اسپورت استار


[2]

[2]

به گزارش خبرگزاری فارس، نصرالله سجادی در حاشیه همایش زن و ورزش درباره لباس کاروان اظهار داشت: انتخاب هایی از بین مجموعه کارهایی که بوده صورت گرفته است. هیات داوران 12 طرح را انتخاب کرده و به کمیته ملی المپیک پیشنهاد داده اند. در جلسه ستاد هم صحبت و قرار شد باز هم طرح ها دیده شوند تا انتخاب نهایی صورت بگیرد. مشکلی وجود ندارد.


وی درباره اینکه صالحی امیری گفته این امکان هست زنان در آینده سرپریت کاروان شوند، خاطرنشان کرد: زنان هم می توانند؛ چرا که نه. من قبلا از همکاران خانم استفاده کرده ام. فرهادی زاد در بازیهای آسیایی بود که خوشبختانه هیچ مشکلی وجود نداشت. فرهادی زاد تجربه زیادی دارد من هم اگر چیزی بدانم، به آنها مشاوره می دهم.


سجادی درباره نتایج فوتبال امید در انتخابی المپیک، عنوان کرد: در ستاد صحبتی نشده اما باید وزارت و فدراسیون در این خصوص شرایط را بررسی کنند. ما در مسایل فنی دخالتی نمی کنم و فقط حمایت می کنیم. مسابقات تمام نشده اما شانس هم بسیار کم است.


سجادی درباره تعداد سهمیه های کسب شده برای المپیک توکیو، گفت: پیش بینی ما نزدیک 60 تا 70 نفر بوده، هنوز وقت داریم و مسابقات تا خرداد انجام می شود. برای نخستین بار بعد از انقلاب در 2 رشته تیمی سهمیه گرفته ایم.


وی درباره اینکه اغلب کشورها پیش بینی مدال المپیک را اعلام کرده اند شما وضعیت را چطور می بینید، یادآور شد: 206 کشور در المپیک هستند که بین 80 تا 87 کشور مدال آورده اند. فدراسیون های ما هم پیش بینی های کرده اند اما الان نمی توان اعلام کرد. ما در کشتی همیشه مدال آورده ایم. از 12سهمیه کمتر از 50 درصد سهمیه گرفته ایم، اجازه دهید اول سهمیه ها کامل شود بعد پیش بینی کنیم. در این خصوص فدراسیون ها بهتر می توانند صحبت کنند چون رقیبان را به خوبی می شناسند. اول باید ببینیم چه ورزشکارانی در المپیک شرکت می کنند، هنوز کاراته، قایقرانی، شمشیربازی و ... سهمیه نگرفته اند.


وی ادامه داد: ما به رشته های کشتی، کاراته، تکواندو برای کسب مدال امیدواریم. در این رشته ها شانس بیشتری داریم اما این گونه نیست که بقیه شانس نداشته باشند.


سجادی درباره مشخص شدن کادر کاروان، گفت: کادر زمانی معلوم می شود که ورزشکاران اعزامی مشخص شوند. تا الان 41 سهمیه گرفته ایم که امیدواریم بیشتر هم بشود.


[2]

[2]


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام


قهرمانی زیر 23 آسیا| دیدار کره جنوبی و ازبکستان در بانکوک برگزار می‌شود [3]