- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

هفته هفدهم لیگ برتر|رونمایی از مدل جدید شهرخودرو در بوشهر

عکس [1]  دیدار های نیم فصل دوم لیگ برتر روز جمعه(فردا) با انجام یک مسابقه در بوشهر بین دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و شهرخودرو مشهد آغاز می‌شود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[2]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قرار بود روز جمعه دو تیم حاضر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا یعنی استقلال و شهر خودرو مشهد زودتر از سایر تیم‌های لیگ برتری مسابقات لیگ برتری خود را آغاز کنند تا با دغدغه کمتر و آمادگی بیشتر به مصاف حریفان بروند اما استقلال و فولاد خواهان لغو مسابقه خود شدند و در نهایت این بازی هم به زمان نامعلوم دیگری موکول شد؛ تا نیم فصل دوم لیگ برتر با یک مسابقه معوقه و یک بازی در شهر بوشهر آغاز شود.

البته شاهین بوشهر ظاهرا دیرتر از زمان مقرر درخواست لغو مسابقه با شهر خودرو را داشت و به همین دلیل این بازی ساعت 15:30 در کنار خلیج فارس برگزار شود.  این مسابقه شرایط خاص خود را دارد. شاهین شهرداری بوشهر بدون برد نیم فصل اول را پشت سر گذاشت و با 33 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ و با 8 گل زده دومین خط حمله ضعیف را در نیم فصل اول در اختیار دارد. با این شرایط شاهین به مصاف تیم شهر خودرو می‌رود که در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. 

شاید اگر یحیی گل‌محمدی هنوز سرمربی تیم شهر خودرو بود، برد این تیم کاملا قابل پیش بینی بود اما اکنون شاهد مدل جدیدی از شهرخودرو مشهد هستیم. مجتبی سرآسیایی جانشین شگفت انگیزی برای گل‌محمدی محسوب می‌شود با این حال باید دید در میدان عمل این مربی چگونه نتیجه خواهد گرفت. شهر خودرو قبل از حضور در آسیا به مصاف قعرنشین مسابقات لیگ برتر خواهد رفت. اگر در این بازی پیروز شود فصل جدیدی برای نماینده فوتبال مشهد آغاز خواهد شد اما در صورت شکست مقابل آخرین تیم جدول لیگ ممکن است؛ شرایط شهر خودرو بدون یحیی بغرنج شود و این تیم در آسیا هم با مشکلات زیادی مواجه شود. همه منتظرند مدل جدید شهرخودرو را ببینند.

اسامی داوران مسابقه:

داور: سیدعلی اصغر مومنی

کمک ها: محمد عطایی – فرهاد فرهادپور

کمک داوران اضافی: رضا عادل – امیرسامان سلطانی

داور چهارم: محمد هاشمی نسب

[2]
[2]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام