- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

۵ گزینه جانشینی آزمون در زنیت را بشناسید+تصاویر

رسانه روس در گزارشی به معرفی 5 گزینه جانشینی ستاره ایرانی در ترکیب زنیت پرداخت.

بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «چمپیونات» روسیه در گزارشی به جانشینان احتمالی سردار آزمون ستاره ملی پوش کشورمان در ترکیب زنیت سن پترزبورگ پرداخت.

این رسانه روس، نوشت:اخباری زیادی از باشگاه زنیت به گوش می رسد که به دنبال جذب مهاجمی در تراز اول برای جانشینی سردار آزمون است که در آستانه جدایی قرار دارد. ستاره ایرانی در زمستان به باشگاه لیون فرانسه منتقل خواهد شد.


خانواده آزمون به فرانسه سفر کردند تا محل اقامت این بازیکن را در این کشور فراهم کنند. الان سوال اصلی این است که چه بازیکنی جانشین آزمون در ترکیب قهرمان روسیه می شود؟ مسئولان باشگاه زنیت روی میز خود 5 گزینه برای پرکردن جای خالی ستاره ایرانی دارند.

گزینه اول آرتور کابرال 23 ساله و برزیلی است که باشگاه بازل سوئیس است. این مهاجم گلزن برزیلی در لیگ سوئیس با عملکرد درخشانش می تواند گزینه مناسبی برای زنیت باشد.


گزینه دوم یوری البرتو است. این مهاجم هم تابعیت برزیلی دارد و برای تیم اینترناسیونال کشورش بازی می کند. آمار گلزنی خوب این بازیکن نشان داده می تواند در ترکیب تیم قهرمان روسیه عملکرد خوبی داشته باشد.


گزینه سوم آگوستین الوارز اروگوئه ای است. این مهاجم 20 ساله در کشور برای تیم پنارول بازی می کند.


گزینه چهارم فاکوندو فاریاس است. مهاجم 19 ساله آرژانتینی در باشگاه کولون کشورش بازی می کند. این بازیکن نسبت به گزینه های دیگر شانس کمتری دارد چون تجربه و سن کمتری دارد.


گزینه پنجم حمید آگالاروف روس است. این بازیکن باشگاه اوفا بازی می کند. او با عملکرد خوبش در لیگ برتر روسیه نگاه ها را به خود معطوف کرده و می تواند گزینه خوبی برای پر کردن جای خالی آزمون در ترکیب زنیت باشد.

[1]

هنوز انتقال سردار آزمون به باشگاه لیون فرانسه رسمی نشده ولی به نظر می رسد تا ماه آینده این انتقال رسمی خواهد شد و این بازیکن ایرانی با قراردادی 4 و نیم ساله به لیگ فرانسه انتقال خواهد یافت.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید