- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

مدیرعامل خیبر: با کادرفنی قبلی تسویه کردیم/برخی از باشگاه‌ها کارهای غیراخلاقی می‌کنند

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد گفت: طی توافقات انجام شده با محسن عاشوری و دستیارانش تسویه حساب کردیم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، حسین اسدی پور در خصوص تغییر و تحول ایجاد شده در کادر فنی تیم فوتبال خیبر خرم آباد، اظهار داشت: در هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول، کادرفنی تیم بنا به صلاحدید و تصمیمی که مدیریت باشگاه داشت، تغییر پیدا کرد و عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید رهبری تیم را بر عهده گرفت.

مدیرعامل باشگاه خیبر تصریح کرد: با درایت مسعود عبدی (مالک باشگاه)، طی توافقات و تفاهم نامه‌ای با محسن عاشوری و کادرفنی‌اش، خوشبختانه مبلغ توافقی پرداخته شد و عملاً تسویه حساب با کادر فنی قبلی صورت گرفت. توجه مسعود عبدی بر ایفای تعهدات بین باشگاه و کادر فنی جای قدردانی دارد. خوشبختانه می‌توانیم اعلام کنیم که جزو نادر باشگاه‌هایی هستیم که به این صورت با همه عزیزان همکار برخورد می‌کند.

اسدی پور با اشاره به مطرح شدن مسائل قومیتی در فوتبال، عنوان کرد: ورزش فوتبال فرصتی است برای همدلی و همراهی اقوام مختلف است که می‌توانیم از آن به عنوان یک برند برای وحدت ملی استفاده کنیم. متاسفانه بنا به دلایل حاشیه ای و شاید غیر اخلاقی برخی اوقات شاهدیم بعضی از باشگاه‌ها به کارهای غیر اخلاقی و ایجاد حساسیت بین اقوام روی می‌آورند که می‌تواند در آینده مشکل آفرین باشد.

وی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه خیبر، افزود: یکی از مصادیقی که می‌توان برای این موضوع مثال زد مصاحبه های قبل از دیدار خیبر خرم آباد با تیم ملوان بندر انزلی است. لازم می دانیم از مهمان‌نوازی هواداران این تیم و مسئولین باشگاه و بازیکنان در زمان میزبانی تقدیر و تشکر کنیم ولی متاسفانه بنا به دلایلی اگر مسئولین به صورت غیر اخلاقی قبل از شروع بازی رسمی اقدام به مصاحبه و به قومیت داور اشاره کنند درست نیست. قطعاً در مباحثی که انتظار داریم به فوتبال لطمه می‌زند. از مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیر تیم و تمام افرادی که سکاندار تیم‌ها هستند انتظار داریم با حساسیت بیشتری موضوعات را پیگیری کنند. در مصاحبه ها خیلی مسائل قومیتی را داخل فوتبال نکنیم تا شادابی و نشاط این ورزش برای همه هواداران حفظ شود.

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید