- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

هفته یازدهم لیگ یک|میزبانی ملوان صدرنشین از خوشه طلایی و نبرد ۶ امتیازی در شیراز/تقابل پیوس با پیروز قربانی

مسابقات هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال روز شنبه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین مسابقات ملوان صدرنشین میزبان خوشه طلایی است و مس کرمان و قشقایی به مصاف یکدیگر می‌روند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال روز شنبه برگزار می‌شود. ملوان تیم صدرنشین و بدون باخت مسابقات میزبان تیم خوشه طلایی ساوه است. ملوان فقط سه گل خورده دارد و همین خط دفاع مستحکم یکی از دلایل صدرنشینی قوی سپید خزر است با این حال ملوان 9 گل بیشتر نزده و حریفش خوشه طلایی ساوه که با 16 امتیاز در رده هفتم جدول است 14 گل زده دارد. با این حال پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان گفته هدف شان صعود به لیگ برتر است و باید دید خوشه طلایی مقابل این تیم با سابقه چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

دومین بازی حساس هفته در شیراز بین دو تیم قشقایی و مس کرمان برگزار می شود. قشقایی 19 امتیازی مترصد لغزش ملوان است تا به صدر برسد و این هفته باید مقابل تیم قدرتمند مس کرمان به پیروزی برسد. مس 17 امتیازی و خودش یکی از مدعیان اصلی صعود است.این بازی فینال گونه 6 امتیازی است. قشقایی مقابل استقلال خوزستان هفته گذشته شکست خورد و این هفته می‌خواهد جبران کند اما مس کرمان که از ملوان یک امتیاز گرفته مترصد رسیدن به رتبه‌هایی بالاتر از پنجمی است. مس کرمان فقط یک شکست دارد اما قشقایی 3 باخت در کارنامه‌ این فصلش ثبت شده و فقط یک مساوی دارد ولی مسی‌ها 5 تساوی کسب کرده‌اند. برنده این بازی شانس صدرنشینی دارد. 

آرمان گهر 18 امتیازی که در رده سوم جدول قرار گرفته میزبان دیگر تیم کرمانی مس شهربابک 17 امتیازی است که روی پله ششم ایستاده همین فاصله سه پله‌ای نشانگر فشردگی جدول در نیمه بالایی است. یک تیم ممکن است با یک برد چند پله در جدول لیگ جابه جا شود. دربی کرمان همین شرایط را دارد.

استقلال خوزستان که هفته گذشته قشقایی شیراز را با 2 گل شکست داد این هفته به مصاف ویستا توربین تهران می‌رود تیمی که 4 گل از پرسپولیس در جام حذفی دریافت کرد. آبی ‌پوشان اهوازی هم 18 امتیاز دارند و در رده چهارم جدول هستند. استقلال خوزستان کم کم خود را به عنوان یک مدعی صعود نشان می دهد. ویستا توربین هم که این فصل به لیگ یک صعود کرده به دنبال ثبات درمیانه‌های جدول است.

خیبر خرم آباد وشهرداری همدان در جدول لیگ همسایه هستند و خیبر 16 امتیازی در رده هشتم و شهرداری همدان 14 امتیازی نهم است. خیبر که در جام حذفی به مرحله یک شانزدهم صعود کرده برای بازگشت به جمع مدعیان باید بتواند از حریف تازه لیگ یکی شده خود سه امتیاز را بگیرد. شهرداری همدان اما حریفی سختکوش و دونده است که راحت امتیاز از دست نمی‌دهد.

شهرداری آستارا که مقابل گل گهر سیرجان درجام حذفی 4 گل خورد این هفته میهمان تیم رایکا بابل است.آستارایی‌ها 4 مساوی متوالی داشته اند و اکنون با 14 امتیاز در رده دهم جدول ایستاده و رایکا هم که تیمی پرحاشیه شده در حال حاضر با یازده امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است. در روزهای گذشته شایعه‌های زیادی درمورد تغییر پیروز قربانی سرمربی تیم شنیده شده اما مدیرعامل باشگاه این شایعه ها را تکذیب کرد. تقابل فرشاد پیوس با پیروز قربانی سرمربی استقلال رایکا هم دیدنی است. شاید پیوس انتقام باخت 4 گل از قلعه نویی را از تیم پیروز قربانی بگیرد.

جدول لیگ یک تا پایان هفته یازدهم:

1- ملوان 20 امتیاز

2- قشقایی شیراز 19 امتیاز

3- آرمان گهر سیرجان 18 امتیاز

4- استقلال خوزستان 18 امتیاز

............

16- استقلال ملاثانی 7 امتیاز

17- شاهین شهرداری بوشهر 4 امتیاز

18- ماشین سازی تبریز 2 امتیاز

برنامه مسابقات هفته یازدهم لیگ یک:

شنبه ۴ دی ماه

ماشین سازی تبریز - پارس جنوبی جم بوشهر- ساعت ۱۴- ورزشگاه  یادگار امام تبریز

آرمان  گهر سیرجان- مس شهر بابک- ساعت ۱۴- ورزشگاه  امام علی(ع) سیرجان

شهرداری همدان - خیبر خرم آباد- ساعت ۱۴- ورزشگاه  حاجی بابایی همدان

ملوان بندر انزلی - خوشه طلایی ساوه- ساعت ۱۴- ورزشگاه  سردار جنگل رشت

شاهین شهرداری بوشهر- شمس آذر قزوین- ساعت ۱۴- ورزشگاه  شهید مهدوی بوشهر

استقلال ملاثانی - سایپا تهران- ساعت ۱۴- ورزشگاه  تختی اهواز 

ویستا توربین تهران - استقلال خوزستان- ساعت ۱۴- ورزشگاه  شهداء شهر قدس

قشقایی شیراز - مس کرمان- ساعت ۱۴- ورزشگاه  حافظیه شیراز

رایکا بابل- شهرداری آستارا- ساعت ۱۴- ورزشگاه  شهداء سیمرغ کیاکلا

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید