- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

قاسمی: از قرعه جام حذفی خوشحال شدیم/در شرایط برابر پرسپولیس را شکست می‌دهیم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: همه ما از قرعه جام حذفی خوشحال شدیم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
آرمان قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد گلزنی به تراکتور و اینکه نام امام حسین (ع)‌ روی پیراهنش نقش بسته بود، اظهار داشت: به لطف خدا و اهل بیت(ع) توانستم گل پیروزی بخش تیم‌مان را بزنم و زحمات بچه‌ها را به ثمر نشاندم. خوشحالم این اتفاق افتاد و سه امتیاز حساس بیرون از خانه را گرفتیم.

وی افزود: حرکتی که بعد از گل انجام دادم، در جام حذفی هم انجام داده بودم. هرچه دارم به واسطه وجود پاک و مطهر ائمه و اهل بیت (ع) است. همیشه به خانم فاطمه زهرا (س) متوسل می‌شوم. با توجه به اینکه در روز دهم محرم به دنیا آمده‌ام ارادت خاصی نسبت به همه ائمه بالاخص امام حسین (ع) دارم. خدا را شکر می‌کنم توانستم با این گل نوشته روی پیراهنم را نشان بدهم و باعث خوشحالی من است. ان‌شاالله به تیم ما نظر کنند و بتوانیم در ادامه لیگ هم شرایط خوبی داشته باشیم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا با برد مقابل تراکتور از شرایط بد چند هفته اخیر فاصله گرفته‌اند، گفت: در هفته‌های گذشته و در بازی‌هایی که واگذار کردیم یا مساوی شد هم عملکرد خوبی از نظر فوتبالی داشتیم اما به هر حال به خاطر اشتباهات فردی خودمان و همچنین اشتباهات سهوی داوری امتیازات زیادی را از دست دادیم. این مسئله فشار زیادی را روی بازیکنان ما ایجاد کرد و باعث عدم تمرکز در لحظات حساس کار دفاعی و همچنین هنگام زدن ضربات آخر موجب شد.

وی تصریح کرد: اشتباهات برای هر کس ممکن پیش بیاید. مقابل پرسپولیس، برخلاف جریان بازی گل خوردیم. بازی‌های قبلی هم به همین شکل بود اما تیم ما فوتبال بازی می‌کرد. همه می‌دانستیم چون عملکرد خوبی داریم و از نظر مالکیت توپ نسبت به حریفان برتری داشتیم می‌توانیم به لیگ برگردیم. خدا را شکر در خانه تراکتور یکی از بزرگترین، ریشه‌‌دارترین و قوی‌ترین تیم‌های کشور توانستیم سه امتیاز خیلی مهم را کسب کنیم. ان‌شاالله به مسیری که ابتدای فصل داشتیم برگردیم و با پیروزی در بازی‌های بعدی به بالای جدول و جایگاهی که در خور نام ذوب‌آهن است، برسیم.

قاسمی در مورد اینکه قرعه ذوب‌آهن در جام حذفی به پرسپولیس خورد، عنوان کرد:‌ همه ما وقتی دوباره به پرسپولیس خوردیم خوشحال شدیم. حالا در فولادشهر میزبان آنها هستیم. ان‌شاالله با تدابیر کادر فنی و حمایت‌های هیأت مدیره و هواداران این چند هفته لیگ را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم و بعد از آن در خانه به مصاف پرسپولیس برویم. با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که داریم قطعاً‌ برای برد به زمین می‌رویم. تلاش می‌کنیم شکست در لیگ را جبران کنیم. البته متأسفانه ما اتفاقی باختیم. ان‌شاالله در شرایط برابر قطعاً مقابل پرسپولیس به برد می‌رسیم.

مدافع ذوب‌آهن خطاب به هواداران این تیم گفت: متأسفانه در این چند هفته نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم. از هواداران عذرخواهی می‌کنیم. خدا را شکر مقابل تراکتور به پیروزی رسیدیم و این سه امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم دل آنها را شاد کنیم. جا دارد سالگرد درگذشت حاج اصغر فروتن یکی از افرادی که برای ذوب‌آهن واقعاً زحمات زیادی کشید را تسلیت بگویم. امیدوار روحش قرین رحمت الهی شود. به خانواده ایشان و جامعه بزرگ ذوب‌آهن تسلیت عرض می‌کنم.

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید