- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

مربی گل‌گهر: اشتباهات زیادی در دربی کرمان داشتیم/باید یاد بگیریم از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: نوع بازی مقابل مس رفسنجان نشان دهنده پیشرفت است اما باید یاد بگیریم که از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
سعید الهویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی گل‌گهر در دربی کرمان و در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی تاکتیکی و با کیفیتی بود که ساعت‌ها می‌توانیم در موردش صحبت کنیم. مس رفسنجان تیم با کیفیتی است. نتایج اخیر این تیم نشان دهنده موفقیتش در سبک و مدل بازی است.

وی افزود: دفاع سازمان یافته، ضد حملات با کیفیت و ضربات ایستگاهی خطرناک از خصوصیات مدل بازی این تیم است. شروع خوبی داشتیم. موقعیت سازی، گردش توپ مناسب و بازی در مناطقی که هدف تاکتیکی ما بود ولی متاسفانه چند خطای ساده به حریف دادیم. روی یک ضربه ایستگاهی نتوانستیم سازماندهی مناسبی اداشته باشیم و برخلاف شرایط بازی گل خوردیم. 

مربی گل‌گهر با اشاره به گل دوم مس رفسنجان تصریح کرد: گل دوم روی اشتباه تیم ما در ضدحملات مس رفسنجان به ثمر رسید. متاسفانه اشتباهات فردی زیادی انجام دادیم و مجید علیاری گل زیبایی به ثمر رساند. بعد از گل دوم، دوباره توانستیم شخصیت بالای تیمی خود را نشان بدهیم. با حملات متمرکز، عمق تیمی و بازپس گیری مناسب توانستیم جریان بازی را مطابق سبک خودمان جلو ببریم و با ایجاد موقعیت‌های مناسب به گل برسیم. متاسفانه مثل بازی با آلومینیوم اراک نتوانستیم از موقعیت‌های با کیفیتی که ایجاد کرده بودیم، استفاده مناسبی داشته باشیم. با وجود برتری کیفی نتوانستیم 3 امتیازی که حق ما بود را بدست بیاوریم.

الهویی گفت: مطمئنا 3 امتیاز، مهمترین دست آورد یک بازی است ولی توانایی تیم و بازیکنان ما در برتری کیفی و القای مدل بازی به تیم با کیفیتی مثل مس رفسنجان، نشان دهنده پیشرفت است اما باید یاد بگیریم که از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. شکاری، تبریزی و صادقی تلاش خیلی خوبی داشتند. اینکه بر اساس برنامه‌های تاکتیکی تیم در موقعیت‌های گلزنی قرار می‌گیرند، اتفاق مثبتی است. مطمئنا درس بزرگی از دو بازی اخیر و امتیازاتی که در این دو بازی با وجود کیفیت بالا از دست دادیم، گرفتیم. سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی استفاده حداکثری از برتری تاکتیکی‌مان داشته باشیم.

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید