- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال: به بیانیه نویسی‌ها ورود می‌کنیم/ این رویه ناپسند است

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:نه تنها اینگونه اقدامات و بیانیه‌ نویسی ‌ها مفید نیست بلکه در آینده تبدیل به معضل خواهد شد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
حسین عبداللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بیانیه نویسی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و اینکه چرا کمیته انضباطی در این خصوص واکنشی نشان نمی‌دهد اظهار داشت: به عنوان یک فرد علاقه‌مند به فوتبال باید اشاره کنم نه تنها اینگونه اقدامات و بیانیه‌ها مفیدی نیست بلکه در آینده تبدیل به معضل خواهد شد.

وی افزود: روز گذشته آقای صالحی رئیس کمیته استیناف اظهار نظری انجام داد که جالب بود. وی مدعی بود شاید این اقدامات برای تاثیرگذاری روی کمیته استیناف باشد ولی این کمیته کار خود را انجام می‌دهد و توجهی به اینگونه موارد نخواهد داشت.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: اعضای کمیته انضباطی فدراسیون در این زمینه تمامی امور را پیگیری می‌کنند، چون در ابتدای هفته هستیم در همین چند روز اقدامات لازم را انجام داده و به این قضایا ورود می‌کنیم. قطعا شخص  آقای حسن زاده و تمامی ارکان کمیته انضباطی تصمیم لازم را در اینگونه زمینه‌ها اتخاذ خواهند کرد.البته تاکید می‌کنم اینگونه بیانیه نویسی در روند تصمیم گیری دستگاه‌های ذیربط نیست.

عبداللهی تصریح کرد: در آئین نامه کمیته انضباطی اشاره شده هرگونه اظهارنظر توسط عوامل باشگاه‌ها علیه یکدیگر مصداق بارز نشر اکاذیب محسوب شده و در صورت لزوم برخورد کمیته انضباطی را در پی خواهد داشت. مطمئنا این رویه پسندیده نیست و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود.

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید