- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

کشاورز:هیچ‌وقت باخت را به گردن داوران نمی اندازم/باختیم اما مستحق پیروزی بودیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: هیچ وقت شکست تیمم را به گردن داور نمی‌اندازم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
محمد کشاورز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس بعد از شکست 6 بر 3  روز گذشته گیتی پسند مقابل مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: هر دو تیم بازی خیلی خوبی را انجام دادند و بازی سخت پر فشاری داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم. شایسته این باخت نبودیم و به کادر فنی و بازیکنان  تیم مقاومت برای این پیروزی تبریک می‌گویم.

وی افزود:همانطور که این بازی پخش مستقیم  بود همه شاهد بودند هر دو تیم روی دروازه‌‌‌های یکدیگر فشار زیادی وارد کردند. در این بازی تیم ما موقعیت‌های زیادی نسبت به مقاومت ایجاد کرد اما متاسفانه بازیکنانم نتوانستند از این موقیت‌‌‌‌ها استفاده کنند. در این بازی به اندازه چند مسابقه موقعیت گلزنی ایجاد کردیم اما نتیجه‌ای در بر نداشت، بر عکس تیم مقاومت جانانه دفاع و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و  در نهایت پیروز شد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌‌‌گویم، هنوز کار ما تمام نشده و چیزی از ارزش‌های آنان کم نشده است. بازی برد و باخت دارد. آنها نهایت تلاش خود را کردند اما همانطور که گفتم با توجه به موقعیت‌های زیادی که داشتیم نتوانستیم پیروز میدان باشیم. در کل بخت با ما یار نبود.

وی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد داوری در این بازی چگونه دیدید، گفت:  در این بازی داوران نهایت تلاش خود را انجام دادند و من هیچ زمان شکست تیمم را به گردن داور  نمی‌اندازم و به آنها هم خسته نباشید می‌‌‌‌‌‌ گویم.

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید