- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

امیری: برای تقویت تیم در نیم‌فصل صحبت کردیم/هوادار مدعی نیست

مدیرعامل باشگاه هوادار گفت: نباید فکر کنیم که هوادار می تواند مدعی باشد و برنامه ریزی این فصل ما بیشتر برای بقا است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهرام امیری، در خصوص شرایط تیم هوادار اظهار داشت: تیم هوادار با توجه به اینکه از لیگ یک به لیگ برتر آمد، کسی زیاد برایش برنامه ریزی نمی‌کرد. به عنوان یک تیم دست و پا بسته به آن نگاه می کردند. در حالیکه الان توانسته جایگاهش را با تلاش مالکین، مدیریت و کادرفنی به دست بیاورد. خودش را به عنوان حریفی سخت کوش با بازیکنان با انگیزه خودش را معرفی کند. خوشحالم در این مدت توانسته حق خودش را بگیرد و تیم دهم جدول باشد.

مدیرعامل جدیدی هوادار در خصوص اینکه چه چشم اندازی را برای این تیم می‌بیند، گفت: چیزی که از روز اول مالکیت باشگاه ترسیم کرد این بود که بتواند در لیگ برتر بقای خودش را حفظ کند. در توان بازیکنان و کادر فنی چیزی فراتر را دیدیم. خوشحالیم که تا هفته دوازدهم بچه ها توانستند قدر خودشان را بدانند و کادرفنی جایگاه خودش را پیدا کند تا مالکیت انگیزه بیشتری پیدا کند و در این جایگاه قرار بگیریم. مطمئنم با تقویت تیم در نیم فصل، جایگاه بهتری در جدول پیدا می کنیم.

وی در مورد تقویت تیم در نیم‌فصل تصریح کرد: رضا عنایتی، مالک قبلی با توجه به توان مالی و شرایطی که داشت در ابتدای فصل نفراتی خوبی را جمع کرد و با آن ها قرارداد بسته شد. ولی وقتی تیم در مسابقات دید که می تواند جایگاه بهتری به دست بیاورد، در چند پست احساس کردند که احتیاج به بازنگری است. چند بازیکن خاص مدنظر دارند و صحبت کردیم. اگر جذب شوند با توانی که بچه ها دارند می توانیم صددرصد موفق شویم.

امیری در خصوص اینکه چه برنامه ای دارد تا هوادار به یک مدعی در فصول آینده تبدیل شود، گفت: برای اینکه لفظ مدعی را به کار ببریم خیلی زود است. نباید فکر کنیم که هوادار می تواند مدعی باشد. مدعی به کسی می گویند که چندین سال برنامه ریزی می کنند. برنامه ریزی این فصل ما بیشتر برای بقا است. همین که امسال توان بچه ها را به رخ خیلی ها کشیدیم، برای ما شگفتی است. مطمئن باشید برای فصول بعد برنامه ریزی ما گسترده تر می شود و از این تیم بیشتر می شنوید. آرزو می کنم فوتبال ما روزی به بخش خصوصی بیشتر اهمیت بدهد. باید قدر تیم هایی که با انگیزه مالکین سرمایه گذاری می کنند را بدانیم. شک نکنید این مساله می تواند به آینده فوتبال کمک می کند. از مالکین ممنون هستم که اعتماد کردند و این مسئولیت را به من سپردند.

امیری در مورد بازی با نساجی عنوان کرد: نساجی تیم خوب و با انگیزه‌ای است. مالک، مدیرعامل و سرمربی این تیم همه انسان های خوب و زحمتکشی هستند. خوشحالم که در کنار مازندرانی های عزیز بودم و سهمی در صعود به لیگ برتر بعد از 24 سال داشتم. امیدوارم بازی خوبی مقابل آن ها فارغ از نتیجه به نمایش بگذاریم.

مدیرعامل هوادار در خصوص اینکه تا چه زمانی ورزشگاه انقلاب کرج میزبان بازی‌های خانگی این تیم است، گفت: باید از مسئولین اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال کرج تشکر کنم. در طول نیم فصل اول با ما همکاری و مساعدت و به بهترین شکل از ما استقبال کردند. ما تیم استان تهران هستیم و برای حضور در آنجا الزاماتی داریم. هیات فوتبال استان تهران همکاری کرد. قول دادند نیم فصل دوم بعد از بازی با استقلال ورزشگاه شهدای شهرقدس آماده شود. اگر آماده شود باید از آن استفاده کنیم اما در غیر این صورت باز هم ورزشگاه ما انقلاب کرج است. ما خاطرات خوب این ورزشگاه را فراموش نمی‌کنیم.

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید