- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

کلانتری: نوید بازی خوب برابر ذوب‌آهن را می‌دهم/چهارمین تیمی هستیم که بیشترین ضربه را از داوری دیده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: هر ۲ تیم شرایط مشابهی دارند و با شناختی از که ذوب‌آهن و مربی آن‌ها داریم نوید بازی خیلی خوبی را می‌دهم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: ارتباط خوبی بین شیراز و اصفهان بوده است و امیدوارم این ارتباطات بیشر شود و برای فوتبال استان فارش راهگشا باشد.

وی تصریح کرد: هر ۲ تیم شرایط مشابهی دارند با شناختی از که ذوب‌آهن و مربی آن‌ها داریم نوید بازی خیلی خوبی را می‌دهم و بازی حساسی برای هر ۲ تیم است.

کلانتری تصریح کرد: هر ۲ تیم بازی تاکتیکی را ارائه می‌دهند و دنبال استفاده از روزنه‌ها برای رسیدن به گل هستند، بازی پیچیده و زیبایی خواهد بود ؛ هر تیمی از موقعیت‌ها استفاده کند می‌تواند ۳ امتیاز را بگیرد.

سرمربی فجرسپاسی ادامه داد: فوتبال بالا و پایین زیاد داشته است، تجربه داریم که با شرایطی که ایجاد می‌شد دست و پنجه نرم کنیم، نقاط ضعف را پیدا کنیم و نقاط قوت را بیشتر کنیم تا بتوانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم؛ باشگاه و هواداران در این راه دست به دست هم داده‌اند تا روز به روز بهتر شویم.

وی در مورد استفاده از مهاجمان گفت: استفاده از بازیکنان به شرایط آن‌ها بستگی دارد، همه تیم‌ها دوست دارند گل بزنند، اگر موقعیت باشد از بازیکنانی که در فاز حمله به ما کمک کنند، استفاده می‌کنیم.

کلانتری خاطرنشان کرد: درست است نتوانستیم در بازی‌های گذشته به گل برسیم اما شرایطی را ایجاد کردیم و پنالتی گرفتیم اما باید بیشتر کار کنیم؛ مهاجمان را به دلیل مصدومیت نداشتیم و امیدواریم با تمرینات بتوانیم این نقیصه را جبران کنیم.

سرمربی فجرسپاسی در مورد شرایط داوری گفت: از ۵ بازی ۷ امتیاز از داوری از دست دادیم، وقتی با فجر به این شکل رفتار شود به مشکلاتی برمی‌خوریم؛ ذوب‌آهن نیز بازی را باخت که حقش شکست نبود؛ تیم چهارم هستیم که از داوری ضرر دیدیم.

وی در پایان بیان داشت: به دنبال ایجاد ثبات در سال اول هستیم و بعد به فکر بالای جدول باشیم و پدیده مسابقات باشیم.

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید