- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

کمالوند: مقابل گل گهر ۵ بازیکن اصلی تیمم را ندارم/نفت مسجد سلیمان نیاز به فرصت دارد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پنج بازیکن اصلی را برای بازی با گل گهر در اختیار نداریم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر اظهار کرد:بازی بسیار مهمی است و خدا را شکر نفت دو سه هفته است که روی نوار موفقیت حرکت می کند.بازیکنان مان روحیه خوبی دارند و تنها مشکل این است که به دلیل مشکلاتی که همه از آن مطلع هستند و ابتدای فصل بدنسازی را به صورت کامل از دست دادیم، در هر بازی دو سه بازیکن مان را در اختیار نداریم و اوج آن نیز در بازی فردا است که متاسفانه ۵ بازیکن اصلی مان را به همراه نداریم. امیدواریم با تلاشی که بازیکنان مان خواهند داشت و دعای خیر هواداران مان،بتوانیم موفقیت‌های مان را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: بارها گفته ام نفت‌ مسجدسلیمان نیاز به فرصت دارد زیرا ما بدون هیچ بازی تدارکاتی وارد لیگ شدیم. حتی اکنون هم از همان تیمی که در هفته های اخیر خوب نتیجه گرفته است، پنج بازیکن اصلی مان را برای بازی با گل گهر نداریم. البته بازیکنانم در دو سه هفته اخیر نشان داده‌اند که واقعا تغییرات اساسی در تیم ایجاد شده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: گل‌گهر تیم قدرتمندی است و سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده است. این تیم از مربی بسیار خوب، باهوش و توانمند به نام قلعه نویی بهره می برد اما ما در زمین خودمان بازی می کنیم و میزبان هستیم و تلاش می‌کنیم تا از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: جا دارد از هوادارانمان که انرژی مثبتی به ما می‌دهند تشکر کنم. آن ها ما را به تلاش بیشتر تشویق می‌کنند. هفته گذشته نیز چند هوادار پرشور و علاقه مند تیم، رنج سفر را به جان خریدند و تا اصفهان برای بازی ما آمدند و بازیکنان را مورد حمایت قرار دادند.

کمالوند بیان کرد: هفته ها است که پشت دروازه تمرین می کنیم و فقط یک زمین مسابقه داریم و اگر در همین زمین هم تمرین کنیم، شرایط مسابقه را از دست می‌دهیم اما هواداران بدانند با تمام عشق مان برای آن ها بازی می کنیم. همانطور که به هواداران قول داده بودم، مطمئن باشید هم در دو سه بازی پایانی نیم فصل اول و هم در نیم فصل دوم، چهره متفاوتی از نفت مسجدسلیمان خواهند دید، البته در همین هفته های اخیر نیز نوع فوتبال مان تغییر کرده است.

وی عنوان کرد: با سه چهار بازیکن برای نیم فصل دوم صحبت کرده‌ایم تا نیم فصل به جمع مان ملحق شوند و باشگاه پیگیر جذب آن ها است. مطمئن باشید نیم فصل بهتری را خواهیم داشت. فردا 5 بازیکن را به دلیل محرومیت و مصدومیت نداریم

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید