- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

سرمربی استقلال‌ملاثانی: اشتباه داور باعث تساوی در بازی با شمس آذر بود/ به حمایت نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: در بازی مقابل شمس آذر قزوین داور به اشتباه به سود تیم حریف در دقایق پایانی اعلام پنالتی کرد که باعث شد نتیجه بازی مساوی شود.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
ابراهیم اشکش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین و عملکرد بازیکنانش در این بازی اظهار داشت: تیم شرایط خوبی  دارد و عملکرد بازیکنان فوق العاده است. در بازی مقابل شمس آذر نزدیک به 6 موقعیت بدست آوردیم که با بدشانسی نتوانستیم استفاده کنیم. ولی خداراشکر در نهایت یکی از آن موقعیت ها تبدیل به گل شد.

وی افزود: زمانی که تیمی در یک بازی موقعیت های گلزنی زیادی بدست می آورد و حتی یک فرصت گلزنی هم به تیم حریف نمی دهد این به این معنا است که یک مربی از روند تیمش راضی است. خداراشکر بازیکنان به بلوغ خوبی رسیدند و نظم تاکتیکی خوبی داریم.  همانطور که در بازی قبل مقابل سایپا باید پیروز میدان می شدیم که این اتفاق هم افتاد، در دیدار برابر شمس آذر  هم مستحق برد بودیم که با اشتباه داور در دقایق پایانی بازی مساوی شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مورد داوری بازی با شمس آذر عنوان کرد: داور وسط در دقیقه 5+90 یک پنالتی اشتباه به سود تیم قزوینی گرفت و باعث شد بازی مساوی به پایان برسد. بازیکن تیم ما هیچ برخوردی با مهاجم تیم شمس آذر نداشت و زمانی که او اعلام خطای پنالتی کرد کمک داور دوم او را صدا زد و به او گفت هیچ خطایی صورت نگرفته است ولی داور در این صحنه پای تصمیم اشتباه خود ایستاد و پنالتی اعلام کرد. 

اشکش در مورد مشکلات مالی و مدیریتی که در تیم استقلال ملاثانی وجود دارد گفت: همانطور که قبلا هم گفتم مشکلاتی در تیم  وجود دارد. تیم استقلال ملاثانی از نظر مدیریتی و منابع مالی از بین 18 تیم حاضر در لیگ یک در رده هجدهم قرار دارد. ما بازیکنان با غیرت و آینده‌داری در اختیار داریم و در کنار آنها کادر فنی پر تلاشی هم در تیم حضور دارند. تیمی که تمام اعضای آن بومی است نیازمند حمایت مسئولان است و متاسفانه تاکنون مسئولان هیچ گونه حمایت و کمکی به تیم استقلال ملاثانی نکردند.

وی در خصوص بازی بعدی خود در برابر تیم ماشین سازی اظهار داشت: ماشین سازی تیم ریشه دار و بزرگی است و بازی سختی خواهیم داشت. ما برای این که بتوانیم شرایط تیم را در جدول بهتر کنیم باید در این بازی پیروز شویم و برای برد وارد زمین می شویم.

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید