- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

ایراندوست: شخصیت دیگری از بانوان را در هند خواهید دید/شرایطی را دیدیم که قبلا نبود

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: در ۸ ماهی که با تیم ملی کار می‌کنم، شرایطی دیدم که قبلا نبود.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت ‌استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مریم ایراندوست در حاشیه مراسم بدرقه فوتبال بانوان به جام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: همیشه می‌گفتم ای کاش ورزش زنان هم روزی این حمایت را داشته باشد. امروز این اتفاق برای ما بسیار خوب بود. دختران ما الان مهمترین چیزی که دارند امید است و این امید را آقای عزیزی خادم و خانم موسوی ایجاد کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان افزود: همیشه دوست داشتم در کشورم برابری باشد و برای این موضوع همیشه جنگیدم. در ۸ ماهی که با تیم ملی کار می‌کنم، شرایطی دیدم که قبلا نبود. ما به اردو می‌آمدیم و اما استفاده از زمین های یک، دو و حتی چمن مصنوعی برای مردان بود، حتی یادم هست ۲ روز در خوابگاه ماندیم چون زمین نداشتیم.

وی درباره شرایطی که خواستار آن بود، گفت: زمانی که آمدم حرف از قرارداد نزدم و فقط ۲ چیز خواستم؛ اول اینکه تیم ملی در خوابگاه نباشد و در هتل باشد، دوم اینکه مثل مردان به زنان هم لباس بدهند، خوشحالم که حرف‌ها عملی شد و وعده نبود. ۳ هزار نفر از کل کشور استعدادیابی شدند و این اتفاق خوبی است. از فدراسیون فوتبال الگو برداری کنیم چون ورزش زنان فقط برای فوتبال نیست. اگر حمایت و برابری باشد، مطمئن باشید دختران ما در میادین مختلف افتخارآفرینی می‌کنند.

وی درباره مسابقات پیش رو، یادآور شد: قول می‌دهم شخصیت دیگری را از بچه‌ها در زمین ببینید و ببینید دختران فوتبال برای اعتمادی که فدراسیون داشت، چه کار خواهند کرد.

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید