- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

اعلام زمان احتمالی برگزاری دیدار استقلال و پیکان/روشنک: اسامی بازیکنان کرونایی محرمانه است

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: تا جایی که پیگیری کردیم بیژن طاهری در در جلسه هماهنگی حرفی از کرونایی های باشگاه استقلال نزد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین روشنک در خصوص دیدارهای برگزار شده  روز گذشته رقابت های جام حذفی اظهار داشت: طبیعی است که در جام حذفی تیم های کوچکتر با تیم های بزرگتر بازی کنند و توانایی خود را نشان دهند تا بتوانند شگفتی بزرگی رخ به وجود بیاورند.

وی در مورد اینکه در جلسه هماهنگی روز گذشته بیژن طاهری در خصوص مبتلایان باشگاه استقلال به کرونا صحبتی نکرده گفت: تا جایی که پیگیری کردیم در جلسه هماهنگی صحبتی نشده بود و همزمان با این موضوع باشگاه استقلال به سازمان لیگ نامه‌ای ارسال و اعلام کرد که تیم مبتلایان  به کرونای زیادی دارد و درخواست تعویق بازی را داشتند که این موضوع تأییدیه بخش پزشکی فدراسیون را داشت و بازی کنسل شد. تعداد مبتلایان باشگاه استقلال تقریبا 17 نفر بود. 

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در خصوص اینکه چه کسانی در تیم استقلال به این ویروس مبتلا شدند عنوان کرد: در کشورهای خارجی دیدیم که تیم‌ها تا آستانه ورود به زمین رفته‌اند ولی بازی آنها تعطیل شد ولی الان شرایط بسیار تغییر کرده است. به باشگاه پیکان حق می‌دهم که در مورد این موضوع ناراحت باشد ولی بحث سلامت است و نمی‌شود به راحتی از آن گذشت. ما تنها تعداد را محاسبه کردیم و متوجه شدیم که به حد نصاب رسیده و بازی را به تعویق انداختیم. اعلام اسامی بازیکنان مبتلا به کرونا محرمانه است و نمی‌توانیم اعلام کنیم.

روشنک در پاسخ به این سوال که دیدار استقلال و پیکان در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی چه زمانی برگزار می‌شود گفت: شرایط بسیار سختی داریم و با توجه به اینکه در آینده بازی های تیم ملی و لیگ قهرمانان را در پیش داریم تلاش می‌کنیم اوضاع را به روزهای قبل برگردانیم تا بتوانیم مطابق روال مسابقات لیگ و جام حذفی را به پایان برسانیم. اگر این بازی تک بازی عقب افتاده باشد تلاش می‌کنیم تا قبل از شروع نیم فصل دوم این دیدار را برگزار کنیم. همانطور که می‌دانید بازی های نیم فصل دوم لیگ برتر 23 بهمن ماه شروع می‌شود و در تاریخ 18 بهمن بازی سوپرجام نیز برگزار می‌شود. تلاش می‌کنیم که در همین روزها دیدار استقلال و پیکان را برگزار کنیم. 

وی که با رادیو تهران ورزشی گفت و گو می کرد در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به زیاد بودن کرونایی‌های استقلال دیدار روز شنبه این تیم مقابل تیم هوادار لغو می‌شود یا خیر عنوان کرد: در خصوص ویروس امیکرون دستورالعمل‌ها تغییر کرده است ولی باید تست‌ها گرفته شود. با توجه به اینکه باشگاه استقلال پنج روز باید در قرنطینه باشد و در تاریخ 2 بهمن قرنطینه آنها پایان می‌یابد استقلال باید در صورت منفی شدن تست کرونایشان در این دیدار شرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ سلامتی در تیم ها بسیار مهم است و از بخش پزشکی تیمها خواهش می‌کنم که بیشتر تیم را رصد کنند تا برای باشگاه مشکلی پیش نیاید.

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید