- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

هفته شانزدهم لیگ برتر| اولتیماتومی نرم به قلعه نویی و بازگشت فکری به لیگ

در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ برترروز یکشنبه 4 مسابقه برگزار می شود و در این رقابت ها شاهد بازگشت یک سرمربی به لیگ هستیم و مدیران باشگاه گل گهر نیز به نظر می رسد اولتیماتومی نرم به سرمربی تیم خود داده اند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر روز یکشنبه 4 مسابقه برگزار می شود.

نگاهی به این بازی های می اندازیم؛

ذوب آهن - نفت آبادان؛ دیدار با تیم پرمشکل و پرحاشیه

ذوب آهن برخلاف انتظارها هنوز با مهدی تارتار نتایج مطلوبی نگرفته و این تیم با 18 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ است با این حال سرمربی پرسپولیسی ذوب آهن معتقد است که برای رسیدن به شرایط ایده آل و تیم مورد نظرش به زمان بیشتری نیاز دارد. البته باخت 3 بر صفر مقابل پرسپولیس در جام حذفی باعث آزردگی خاطر هواداران این تیم  شد و تارتار هم از آنها عذرخواهی کرد. آخرین بازی نیم فصل اول قبل از تعطیلات نیم فصل بهترین فرصت برای سبزپوشان اصفهانی خواهد بود تا به یک برد برسند.

حریف آنها تیم پرحاشیه و پرمشکل نفت آبادان است. تیمی که بازیکنانش حتی حاضر نشدن به دلیل مشکلات مالی در جام حذفی حاضر شوند و باشگاه هم تیم امید را به میدان فرستاد و حذف شد. گفته می شود بازیکنان با علیرضا منصوریان جلسه دیگری برای ادامه حضور در مسابقات برگزار کرده اند. به هر حال آنچه مسلم است اینکه نفت آبادان در شرایط مناسبی نیست هرچند در دور رفت یک امتیاز بیشتر از ذوب آهن گرفته و در رده دهم جدول ایستاد. تقابل منصوریان استقلالی با ذوب آهن جذابیت های خاص خود را داردمنصوریان زمانی در همین تیم ذوب آهن هم مربیگری کرده است.

آلومینیوم اراک - پدیده؛ باختی دیگر برای تیم مشهد؟

آلومینیوم که در جام حذفی تیم سپاهان را در ضربات پنالتی حذف کرد اکنون با روحیه بهتر از گذشته به مصاف آخرین تیم جدول خواهد رفت. شاگردان رسول خطیبی در دور رفت هم موفق بودند و با کسب 24 امتیاز در رده چهارم جدول ایستادند با این حال نمی توان بازی با پدیده را آسان تصور کرد . تیم مشهدی در آخرین بازی اش در جام حذفی مقابل مس رفسنجان نمایش خوبی ارایه کرد هرچند با یک گل شکست خورد اما فراتر از انتظار بازی کرد.

پدیده اگر می خواهد در لیگ برتر بماند باید روند نتیجه گیری اش را تغییر بدهد. تنها تیم بدون برد مسابقات کار سختی در اراک دارد. شاگردان سیدعباسی فقط 4 گل در لیگ برتر زده اند و فردا هم کار سختی برای گلزنی به یکی از مستحکم ترین خطوط دفاعی لیگ خواهند داشت. بازی رفت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

نفت مسجدسلیمان - پیکان؛ رونمایی از فکری!

نفت مسجدسلیمان هم روزهای پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت و بعد از کتکاری لیدرها با بازیکنان در رختکن تیم در نهایت فراز کمالوند از این تیم جدا شد. البته اگر فراز در این تیم می ماند باید تعجب می کرد! کمالوند به انجام کار نصفه و نیمه در تیم ها معروف شده است.به هر حال نفتی ها قرار است  با محمود فکری سرمربی جدید خود به میدان بروند تا شاید روند نتیجه گیری تیمشان تغییر کند.

تیمی که فقط یازده امتیاز در دور رفت کسب کرد و حالا در رده پانزدهم جدول جا خوش کرده است. نفت با سه شکست متوالی دور رفت را به پایان رساند و در جام حذفی هم مقابل تیم دسته دومی شکست خورد حالا باید به مصاف یکی از  تیم های آماده لیگ برود. پیکان البته دور رفت را با چهار مساوی متوالی تمام کرد و می خواهد نوار این تساوی ها را با یک برد قطع کند. پیکانی ها در جام حذفی هم به دلیل شرایط کرونایی بازیکنان استقلال به میدان نرفتند و بعد از این بازی باید خود را برای مسابقه با استقلال اماده نگه دارند.

بازی رفت دو تیم در تهران با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. باید دید وضعیت نفت با بازگشت فرکی  چگونه خواهد بود.

تراکتور - گل گهر؛ به دنبال برد در اولین بازی دور برگشت

تراکتور با سولدو 5 هفته است که رنگ برد را ندیده و بعد از سه باخت متوالی دو تساوی پشت سرهم داشت و حالا با 13 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ قرار دارد. گل گهر هم بعد از ماجراهای جذب بازیکن گابنی و کسر امتیاز روند نزولی به خود گرفت و اکنون با 21 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ قرار دارد. رتبه  ای که باعث ابراز نارضایتی مدیران باشگاه گل گهر سیرجان شده است.

گل گهر بازی رفت را 4 بر یک با پیروزی پشت سرگذاشت اما این تیم دیگر شرایط ابتدای نیم فصل اول را ندارد. تیمی که در جام حذفی هم سه گل از نساجی مازندران می خورد و حذف می شود نشان می دهد که از نظر فنی هم دچار مشکلاتی شده است.بخصوص اینکه در مصاحبه جدید مدیر گل گهر اولتیماتومی نرم به امیر قلعه نویی داده شد، باید دید قرمزپوشان تبریزی می توانند انتقام باخت دور رفت را بگیرند یا این تیم دوباره مغلوب گل گهر خواهد شد. تراکتوری ها اگر بتوانند در اولین بازی دور برگشت پیروز شوند در آنصورت می توانند نیم فصل دوم را امیدوارتر پشت سربگذارند.

برنامه هفته شانزدهم لیگ برتر:

شنبه ۲ بهمن

مس رفسنجان-فولاد مبارکه سپاهان – ساعت ۱۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

پرسپولیس-فولاد خوزستان– ساعت ۱۷- ورزشگاه آزادی  تهران

یکشنبه 3 بهمن

نفت مسجد سلیمان-پیکان تهران– ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

تراکتور تبریز-گل گهر سیرجان– ساعت ۱۵- ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

ذوب آهن اصفهان-صنعت نفت آبادان– ساعت ۱۵- ورزشگاه فولادشهر فولادشهر

آلومینیوم اراک-پدیده مشهد– ساعت ۱۵- ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

دوشنبه 4 بهمن

فجر سپاسی شیراز- نساجی مازندران– ساعت ۱۵- ورزشگاه حافظیه شیراز

چهارشنبه 6 بهمن

هوادار تهران-استقلال– ساعت 17 - ورزشگاه انقلاب کرج

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید