- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

زیدان زبان عربی نمی‌داند/ اعلام آمادگی پدیده منچستر برای بازی با ایران + عکس

پدیده منچستر یونایتد که به تازگی به اردوی تیم ملی عراق در تهران برای جدال با ایران دعوت شده، برای این بازی ابراز آمادگی کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت 18 به وقت تهران در دور هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی عراق است.

تیم ملی عراق در اردوی تهران با ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا مواجه شد. طبق آخرین اخبار، عراقی ها 8 بازیکن خود را به دلیل این بیماری در بازی امروز مقابل شاگردان اسکوچیچ در اختیار ندارند.

نکته جالب در این دیدار حضور زیدان اقبال پدیده منچستر یونایتد برای اولین بار با پیراهن عراق است. زیدان برای اولین بار می خواهد برای عراق مقابل ایران بازی کند.

[1]

فدراسیون عراق تلاش زیادی کرد تا این پدیده دورگه را به تیم ملی کشورش دعوت کند. زیدان شب گذشته در آخرین تمرینات خود در تهران با شبکه «الرابعه» عراق مصاحبه کرد که انگلیسی صحبت کردن بازیکن تازه وارد عراق سوژه شد.

زیدان نمی تواند به زبان عربی صحبت کند و در کنار یکی از بازیکنان تیم ملی به عنوان مترجم عربی در مصاحبه حضور پیدا کرد.

پدیده منچستر پیش از بازی با ایران، اظهار داشت: خیلی خوشحالم برای تیم ملی عراق بازی می کنم. باعث افتخارم است که به تیم ملی دعوت شدم. برای بازی مقابل ایران همه بازیکنان آماده هستند و تمرینات خوبی داشتیم.

وی افزود: من پروازهای طولانی داشتم تا به تهران رسیدم. کمی خسته هستم ولی خودم را با تمام قوا برای این دیدار آماده کرده ام.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید