- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

علیپور بهترین بازیکن ماریتیمو ؛ پاس زیبای مهاجم کشورمان که گل نشد + عکس

علیپور در بازی مقابل یاران طارمی نمایش خوبی داشت و یک موقعیت بزرگ نیز برای وینگر ماریتیمو خلق کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ پرتغال در حالی که برخی بازیکنان در اردوی تیم‌های ملی خود بودند، پورتو به مصاف ماریتیمو رفت و به برتری 2 بر یک رسید.

در این بازی مشخصا مهدی طارمی حضور نداشت ولی علیپور توانست 90 دقیقه در زمین حضور داشته باشد.مهاجم کشورمان در این بازی نمایش خوبی هم داشت و توانست با نظر سایت سوفا اسکور به بهترین بازیکن ماریتیمو نام گیرد.او نمره 7.5 را بدست آورد و پس از اوتاویو، بازیکن پورتو به بهترین بازیکن میدان نیز نام گرفت.

[1]

علیپور در این مسابقه نه گل زد و نه پاس گل داد ولی در دقیقه 23 یک پاس عالی به «آندره ویدیگال» داد که این بازیکن قدر موقعیت را ندانست و تک به تک را به بیرون زد.

علیپور تنها شوت به دروازه پورتو زد که آن شوت هم با واکنش دیگو کاستا، سنگربان پورتو مواجه شد. او 2 پاس کلیدی در این بازی داد و یک موقعیت بزرگ گلزنی خلق کرد.

سوفا اسکور نوشت که مهاجم کشورمان در نبردهای زمینی و دوئل‌های تن به تن بر روی زمین نمایش خوبی داشت و توانست از 10 دوئل، 8 بار موفق به پیروزی برابر مدافع پورتو شود. البته او در هوا نیز موفق بود و از 4 ارسال هوایی، 3 بار توانست توپ را از آن خود کند. علیپور 5 بار اقدام به دریبل زنی کرد که 3 بار آن با موفقیت انجام شد تا این بازیکن نمایش خوب خود را تکمیل کند.

ماریتیمو اکنون با 24 امتیاز در رده نهم قرار دارد و می‌خواهد در نیمه اول جدول قرار گیرد. پورتو با 56 امتیاز شانس اصلی قهرمانی در لیگا ناش (لیگ پرتغال) محسوب می‌شود.

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید