- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

حسینی: فوتبال ساحلی در فدراسیون فعلی جایگاهی ندارد/ هر تیمی نیاز به دروازه بانی مثل من دارد

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: این رشته در فدراسیون فعلی جایگاهی ندارد و توجهی که به فوتبال و فوتسال شده، به ما نشده و نسبت به گذشته توجه ها کمتر شده است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
پیمان حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اعتراض خود و بازیکنان تیم ملی به فدراسیون مبنی بر عدم دریافت پاداش پس از مسابقات بین قاره ای، اظهار داشت: فوتبال ساحلی قرارداد بد و لیگ ضعیفی دارد. ملی پوشان ما منابع مالی ندارند و تنها یک مسابقه یا تورنمنت می ماند که با تیم ملی می روند و مخارج زندگی خود را حل می کنند.

وی افزود: امروز استوری کاپیتان تیم ملی را دیدم و به خاطر حمایت از بازیکنان آن را استوری کردم. فوتبال ساحلی در فدراسیون فعلی جایگاهی ندارد که این خیلی بد است. توجهی که به فوتبال و فوتسال شده، تا به الان به فوتبال ساحلی نشده و نسبت به گذشته توجه ها کمتر شده است. ما با تغییر مدیریت فوتبال ساحلی انتظار داشتیم وعده هایی که به بازیکنان داده می شود را به خوبی اجرا کنند؛ در غیر اینصورت شهریاری بهترین مدیریت را داشت. 

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی عنوان کرد: این تیم پر عنوان ترین تیم فدراسیون است و جالب نیست که ما را با وعده سرگردان کنند. به ما گفتند که پاداش ها را نقدی می دهند ولی چند ماه است که از مسابقات گذشته و هیچ پولی دریافت نکردیم. درست است که بازیکنان به عشق تیم ملی وارد بازی ها می شوند ولی آنها هم یک تکیه گاه مالی می خواهند. 

حسینی عنوان کرد: برای مثال، من می گویم مشکل مالی ندارم ولی ۹۰ درصد تیم نیاز به حمایت دارند. الان شب عید است و بازیکنان از هم پول قرض می گیرند که در شان بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی نیست. آن استوری را به حمایت از تیم گذاشتم و درست است که دیگر در تیم ملی بازی نمی کنم ولی تیم فوتبال ساحلی نیاز به توجه دارد.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد اینکه پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال پرداخت شده ولی بازیکنان ساحلی هیچ دریافتی نداشتند، گفت: ما از اینکه تیمی پاداش بگیرد، ناراحت نیستیم. اکنون، فوتبال ساحلی لیگ ضعیفی دارد. همانطور که مدیریت ضعیفی دارد، از نظر مالی هم ضعیف است. همه اینها را کنار بگذاریم، تیم ملی نیاز به حمایت دارد. اگر قرار بر پاداش دادن است، حق فوتبال ساحلی بیشتر است. 

حسینی در خصوص دلیل خداحافظی خود از تیم ملی اظهار داشت: کادر فنی از من در دبی استفاده نکرد و به من گفتند یک پنالتی را بگیر و پس از آن پای خود را بگیر و از زمین به بهانه مصدومیت خارج شو. هر تیمی نیاز دارد که دروازه بان آماده و با تجربه ای مثل من داشته باشد. نمی دانم که کادر فنی از چه کسی خط گرفت و چه دست هایی پشت پرده بود. زمانی که دیدم از من استفاده نمی شود، خداحافظی کردم ولی در باشگاه های خارجی بازی می کنم. 

[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید