- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

تشدید نظارت ها بر بازار شب عید مردم شاهین شهر/برپایی نمایشگاه‌ بهاره جهت تنظیم بهتر بازار شب عید

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا [1] از اصفهان، سیدمحمدرضا کاظمی طباء در این جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به در پیش بودن روزهای پایانی سال و ایام نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و سطح توان خرید عموم مردم ، نظارت و جلوگیری از تخلفات صنفی بایستی با جدیت بیشتری توسط اعضاء کارگروه دنبال شود چرا که این مهم علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلفات عده ای سودجو خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از سطح بازار و همچنین گزارشات واصله مردمی افزود: درج نکردن قیمت‌ها در برخی فروشگاهها و تفاوت قیمت برخی از اجناس در قیاس با دیگر شهرستان ها از جمله مواردی است که شهروندان خواهان رسیدگی به آن هستند و بر این اساس، دستگاه‌های نظارتی با حساسیت بیشتر و بدون اغماض با متخلفان و معدود افرادی که بدون توجه به مشکلات مردم سعی در افزایش قیمت کالاها دارند عمل نمایند.

فرماندار شاهین شهر و میمه برپایی نمایشگاه‌ بهاره را یکی از محورهای اصلی تنظیم بازار شب عید عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه، استفاده از ظرفیت قانونی در تعدیل قیمت‌ها و عرضه کالاهایی که مردم به آن نیاز مندند می باشد.

وی خاطر نشان ساخت: در برپایی این نمایشگاه اولا اولویت با کسبه شهرستان و افراد بومی است و در وهله دوم نحوه قیمت‌ گذاری کالا است که باید پایین‌تر از نرخ بازار عرضه شود. جذب اقلام سهمیه ای شهرستان برای رفاه هر چه بیشتر شهروندان، نظارت بر نانوائی ها ، انجام بازرسی دقیق و مستمر بر توزیع کالا و بهره مندی از ظرفیت های مشترک ادارات و دستگاههای ذیربط از دیگر موارد مطرح شده توسط فرماندار شهرستان درجلسه ستاد تنظیم بازار بود.

کد خبر؛ ۲۵۹۲۵