- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

نگهبان سارق در دام پلیس شاهین شهر/توصیه پلیس به مالکان ساختمان های درحال ساخت

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا [1] در اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال موجود در ساختمان در حال ساخت خود در یکی از محلات شاهین شهر توسط نگهبان این ساختمان و متواری شدن وی به مکانی نامعلوم بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود با توجه به اینکه سارق از اتباع غیرمجاز شهرستان بود و تنها سرنخ موجود، حضور او در شهر گرگاب بود، ماموران کلانتری گرگاب مامور دستگیری وی شدند و با اشراف اطلاعاتی خود مخفیگاه متهم را شناسایی و اورا در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به فروش اموال مسروقه به یک مالخر اقرار و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از مالکان ساختمان‌های نیمه ساز خواست از قرار دادن اموال و وسایل با ارزش در ساختمان خود خودداری و در هنگام استخدام نگهبان دقت لازم را داشته باشند و از استخدام اتباع فاقد مجوز اقامت و افراد ناشناس و غیر مطمئن خودداری کنند.

کد خبر؛۲۵۹۴۲