- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

اولین همایش کاربرد هوش مصنوعی در متاورس در شاهین‌شهر برگزار می‌شود

سید رسول هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا [1] در اصفهان، با تبریک ایام‌الله دهه فجر و همچنین اعیاد رجب و شعبان اظهار کرد: رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی در آبان‌ماه ۱۴۰۰ در دیدار جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان علمی و پژوهشی سراسر کشور از هوش مصنوعی به‌عنوان یک مسئله مهم و آینده‌ساز نام بردند و تأکید کردند که باید در این حوزه جزو جایگاه‌های برتر جهان باشیم.

وی افزود: به همین خاطر و به دلیل با اهمیت بودن مسئله اولین همایش کاربرد هوش مصنوعی در متاورس هفته آینده ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر تصریح کرد: در این همایش یک‌روزه آخرین دستاوردها و فعالیت‌های صورت در حوزه هوش مصنوعی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی در پایان افزود: از دانشگاه‌های مختلف در سراسر کشور، اساتید حوزه هوش مصنوعی، دانشجویان و محققان دانشگاهی، اصحاب رسانه و همچنین برخی از شهرداران و رؤسای شوراهای شهر جهت آشنایی با این حوزه و کاربرد آن در حوزه مدیریت شهری به‌صورت ویژه دعوت به عمل آمده است و شهرداری شاهین شهر برگزار کننده این رویداد بسیار مهم است.