- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

مردم شاهین شهر در شب عید و ماه مبارک رمضان نباید دغدغه تامین کالای اساسی داشته باشند

مردم شاهین شهر در شب عید و ماه مبارک رمضان نباید دغدغه تامین کالای اساسی داشته باشند [1]

بزرگنمایی تصویر [1]


 

 فرماندار شاهین شهر: [2]

 

مردم شاهین شهر در شب عید و ماه مبارک رمضان نباید دغدغه تامین کالای اساسی داشته باشند [2]

 

فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: مردم شاهین شهر در شب عید و ماه مبارک رمضان نباید دغدغه تامین کالای اساسی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا [3] از اصفهان، سیدمحمدرضا کاظمی طباء فرماندار با تبریک اعیاد شعبانیه در جلسه تنظیم بازار شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در پیش بودن ماه مبارک رمضان باید نسبت بر تشدید نظارت و بازرسی ها در بازار توجه و مردم شاهین شهر و میمه دغدغه تامین کالاهای اساسی نداشته باشند.

وی افزود: توزیع عادلانه اقلام یارانه ای و تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که باید مورد توجه اعضای کارگروه قرار گیرد.

فرماندار شاهین شهر و میمه تصریح کرد: ما در خصوص تأمین کالاهای اساسی مشکلی نداریم اما با توجه به ایام پایان سال باید نقش دستگاه های نظارتی در تمامی حوزه ها به ویژه در زمینه مقابله با کم فروشی و احتکار افزایش یابد.

وی بیان داشت: ارائه لیست و جدول زمان بندی بازرسان شهرستان به محوریت بازرسان اتاق اصناف جهاد صمت و بسیج اصناف، برگزاری نمایشگاه نوروزی یا بهاره و همکاری شهرداری ها و اداره صمت به صورت ویژه رسیدگی و  گزارش های مردمی از سامانه ۱۲۴ در خصوص تخلفات صنفی پیگیری و نتیجه آن به این جانب گزارش داده شود.

شایان ذکر است برابر مصوبه تنظیم بازار مقرر گردید مرغ منجمد با قیمت ۴۳ هزار تومان و برنج هندی با قیمت ۳۵هزارتومان توسط فروشگاههای منتخب در شاهین شهر توزیع گردد.

کد خبر؛۲۶۲۰۳