- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

سیل کروچان و حضور رئیس جمهور در جنوب کرمان

سیل کروچان و حضور رئیس جمهور!

خدامراد میرآبادی ۱۴۰۲/۵/۱۷

مطالبه از سید محرومان به مناسبت روز خبرنگار

سیل کروچان از جمله حوادث غیر مترقبه ای بود که به کمک همین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و مسئولان محلی مراتب به ستاد بحران استانداری و سپاه ثارالله و گروههای جهادی و خیرین مخابره شد و رئیس جمهور که در روسیه به سر می برد ، بلافاصله مستقیم به کروچان آمد که جای تشکر و قدر دانی دارد .

ناگفته پیداست که در دو دوره کاندیداتوری دکتر سید ابراهیم رئیسی مردم جنوب استان کرمان خصوصا” شش شهرستان جنوبی در مزین کردن آرای خود به نام ایشان سنگ تمام گذاشتند و البته که توقع از سید محرومان همین بود.

اما دکتر سید ابراهیم رئیسی همان طور که آخرین تغییر استانداران را به استان سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص داد ، آخرین سفر دور اول اعضای محترم هیئت دولتش را به استان پهناور کرمان اختصاص داد که متاسفانه با توجه به تعدد شهرستان های جنوبی و وسعت آنها و همسویی سیاسی با نماینده پنج شهرستان جنوبی و حتی با توجه به آن حاج آقا شکرالهی نیروی ایشان در قوه قضائیه و دادگستری عسلویه بود ، مزید بر علت نشد تا حتی چند دقیقه ای در جمع مردم یکی از این ۶ شهرستان جنوبی سخنرانی کند و مستقیم به جیرفت رفت! و نوید استان شدن کرمان جنوبی را در جمع مردم جیرفت ابلاغ کرد که متاسفانه تا امروز عملیاتی نشده است

این در حالی بود که پس از ورود رئیس جمهور محترم به جنوب استان کرمان، سفر به شهرستانهای شرق استان کرمان در دستور کار ایشان قرار نداشت ، اما بر اساس شنیده ها تلاش دکتر غضنفرآبادی دیگر قاضی راه یافته به مجلس ایشان را متقاعد کرد که حتی برای دقایقی هم شده لااقل در یکی از شهرهای شرق استان حضور پیدا کند و همین گونه هم شد و پیامد خوش یمن آن حضور مجدد رئیس جمهور برای افتتاح طرحهای آبی سد نسا زودتر از وعده های داده شده به جنوب استان کرمان عملیاتی شد.

بنابراین در دولت گذشته به یمن چانه زنی های جناب آقای حسن پور و در پی سفرهای متعدد رئیس جمهور وقت چندین طرح صنعتی و معدنی سنگین در سیرجان به بهره برداری رسید و تا اینجای کار در این دولت هم فعلا نماینده ی شرق استان توانست دو بار میزبان رئیس جمهور همسو باشد .

ناگفته پیداست که به لحاظ سیاسی خط و جریان فکری نماینده ی فعلی جیرفت و عنبرآباد با دولت مستقر همسو نیست و چه بسا در دور آینده ی مجلس شورای اسلامی اتفاقات متفاوت و متغیری رقم بخورد.