- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

نشست اصحاب رسانه با فرماندار قلعه گنج

⭕نشست اصحاب رسانه با فرماندار قلعه گنج

🔺 استاد محمد فلاح کهن تمام خبرنگاران نام آشنای ۶ شهرستان جنوبی را برای به تصویر کشیدن عمق محرومیتهای قلعه گنج دعوت کرد.✍ خدامراد میرآبادی

🔹 شامگاه امروز چهارشنبه هیجدهم مرداد ماه ۱۴۰۲حاج محمد فلاح کهن فرماندار قلعه گنج میزبان تمام خبرنگاران نام آشنای ۶ شهرستان جنوبی در هتل سنتی پارس بود.

🔹پس از قرائت آیات روح بخش کلام الله مجید، وی صحبتهای خود را ایستاده در جمع خبرنگاران با شعر و حدیث و ایه و مطایبه شروع و عنوان کرد:

🔹 خبرنگاران مشاوران بی مزد و مواجب مدیران هستند و مدیران باید خبرنگاران و منتقدان را شمشیر کجی برای راست کردن امور بدانند( نقل به مضمون) و با نشان دادن سعه ی صدر که شرط اول پذیرفتن مسئولیت است از شکایت علیه خبرنگاران و منتقدان بپرهیزند.

🔹فرماندار قلعه گنج یادآور شد: جدل با سخن حق نباید کرد و خبرنگاران به علت آگاهی از امورات این مسئولیت بی مزد و منت را برای خود قائل هستند چرا که : *هر که او بیدارتر ، رخ زردتر*

🔹فلاح کهن با ذکر حدیثی از امیرالمومنین علی علیه السلام افزود: گاهی علی علیه السلام در بین مردم می نشست و می گفت مرا موعظه و نقد کنید.

🔹 فرماندار قلعه گنج خاطر نشان کرد: می دانیم نسل جدید مشکلات دهه ی ۳۰ و چهل را ندیده و عطش توسعه دارد و با یک جستجوی کوتاه امکانات و رفاهیات در دهکده ی جهانی را می بیند و مطالبه می کند

🔹 وی در بخشی دیگری از صحبت هایش برون سپاری معادن و اعطای بسته های تشویقی برای سرمایه گذار را محدود و بوروکراسی پیش پای سرمایه گذار را افتی برای توسعه منطقه دانست.

🔹 رئیس شورای تامین شهرستان قلعه گنج گفت: در کمیته ی برنامه ریزی که این همه کش و قوس وجود دارد فقط ۲۴٪ اعتبارات در اختیار فرماندار است و ۷۶٪ آن در اختیار وزارت خانه ها و ادارات کل است و بدیهی است که با این رقم ناچیز جوابگوی مطالبات به حق مردم نیستیم! و لازم است که شما به عنوان رکن چهارم دمکراسی برای جذب اعتبارات ملی همراهی کنید .

🔹 فلاح کهن یادآور شد بنده مدیر توجیه المسائل نیستم و از مدیران تقویمی و مدیران تصویری هم نیستم و می دانم مدیری موفق است که این روزها انتظارات مردم را مدیریت کند.

🔹 فلاح کهن ناحیه ی صنعتی قلعه گنج را راکد و عدم پیوستگی بین زنجیره ی تولید را ناقص دانست و افزود : بسیاری از طرحهای کلید خورده توسط معین اقتصادی وقت در قلعه گنج به عنوان شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی ناقص و بدون کار کارشناسی از جمله روغن کشی کنجد ، آب میوه ، استخر و …. راکد مانده اند که در صدد هستیم برای آنها فکری شود .

🔹 وی عدم اجرای شبکه ی آب شرب را در ۵۲ روستا که بیشترین آنها در رمشک هستند بحران و تنش جدی اعلام کرد ، و خواستار اقدامی جهادی برای رفع معضل راههای مواصلاتی قلعه گنج از محل اعتبارات ملی شد .

نوشته نشست اصحاب رسانه با فرماندار قلعه گنج [1] اولین بار در پایگاه خبری جازموریان [2]. پدیدار شد.