- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

مراسم بزرگداشت حاج مراد جهانگیری مصلح جنوب شرق کشور در قلعه گنج برگزار شد

مراسم بزرگداشت حاج مراد جهانگیری [1] مصلح جنوب شرق کشور در قلعه گنج برگزار شد

مراسم گرامیداشت سردار حاج مراد جهانگیری [1] مصلح و معتمد جنوب شرق و سرطایفه جهانگیری با حضور نماینده مردم در مجلس ،ائمه جمعه کهنوج و منوجان، فرمانداران کهنوج ،قلعه گنج ،رودبار و منوجان و جمع انبوهی از معتمدین و سران طوایف منطقه و مردم قدردان منطقه در مسجد جامع این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ما از شهرستان قلعه گنج حاج مراد جهانگیری یکی از افراد برجسته ای بود که نقش تعیین کنند و تاثیر گذاری را در بین طوایف منطقه در کاهش اختلافات و نزاع‌های طایفه‌ای و حل و فصل آنها داشت .

محمد فلاح کهن فرماندار شهرستان قلعه گنج در مراسم یادبود این مصلح خیر اندیش گفت : ایشان یکی از سرمایه‌های منطقه و صاحب رای صاحب نفوذ خطه جنوب شرق کشور بود که در طول عمر بابرکت خویش خدمات بزرگی به نظام و انقلاب کرده است و خدمات ایشان هیچگاه از ذهن مردم منطقه پاک نخواهد شد و علارغم اینکه حاج مراد جهانگیری اکنون در بین ما نیستند ولی خدماتشان برای همیشه در بین مردم ما ماندگار خواهد بود .

وی گفت: حاج مراد جهانگیری در کاهش ناامنی‌های اویل انقلاب نقش بی بدلیل و بسیار پر رنگی داشتند به طوری که حاج قاسم سلیمانی نیز از ایشان به عنوان یک مصلح خیر اندیش یاد کرد و وجود امنیت فعلی جنوب را مرهون زحمات مردانی انقلابی و ولایت مدار چون حاج مراد جهانگیری دانست .

/// گزارش از عباس محمدی ///

نوشته مراسم بزرگداشت حاج مراد جهانگیری مصلح جنوب شرق کشور در قلعه گنج برگزار شد [2] اولین بار در پایگاه خبری جازموریان [3]. پدیدار شد.