- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

آیا حاج آقای شکرالهی باز هم برنده ی این دور از انتخابات خواهد شد

⭕ آیا حاج آقای شکرالهی باز هم برنده ی این دور از انتخابات خواهد شد؟

✍ خدامراد میرآبادی
۱۴۰۲/۵/۱۹

🔹 هنوز فرصت نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس به پایان نرسیده که نگاهی به اسامی برخی وزنه های پرطرف دار سیاسی که سالها در بین مردم بوده و با غم و غصه ی آنها اندوهگین و با شادی آنها به وجد آمده و همراهی کرده است ، نشان می دهد که چنانچه این رویکرد به وحدت کاندیداهای جریان اصولگرایی ختم نشود ، معادلات به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد

🔹 حاج منصور شکرالهی نماینده ی مستقر که در دور اول کاندیداتوری خود ، حتی با ابطال حوزه ی انتخابیه دو شهرستان و همچنین با سر لیست قرار گرفتن جریان اصولگرایی ، در آن دوره از راهیابی به مجلس باز ماند ، در دور دوم با اجماع کاندیداهای جریان اصولگرایی توانست با همراهی برخی از طوایف بزرگ و چهره های سرشناس و برخی از اصلاح طلبان ناراضی از نماینده ی وقت ، با آرای قابل ملاحظه ای راهی مجلس شود.

🔹 اما این دور تقریبا تمام شهرستانهای حوزه ی انتخابیه ۶ شهرستان جنوبی افرادی را به عنوان کاندیدا به جامعه معرفی کرده اند که در این میان علاوه بر کاندیداتوری چهره های شاخص و اثر گذاری که در دور گذشته به عنوان بازوهای حمایتی حاج آقا شکرالهی به شمار می رفتند ، و نیز برخی از طوایف تاثیر گذار که در دور قبل با ایشان همراهی و اینک نیز خود کاندیدای مطرح دارند ، باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد! ؟

🔹 اگر در این دور از انتخابات ، شورای ائتلاف میانجیگری نکند و یا این که طوایف بزرگی که خود کاندیدا دارند و همچنین چهره های اثر گذار دور قبل ، به کمک حاج آقا شکرالهی نیایند ، و از آن طرف کاندیدای جبهه ی مقابل نیز از فیلتر شورای نگهبان رد بشود ، به نظر شما آیا برنده ی انتخابات باز هم حاج آقا شکرالهی خواهد بود؟

🔹 ناگفته پیداست که هر یک از پروژه ها و اقدامات انجام شده در ۶ شهرستان جنوبی را به نام نماینده ی آن دور می شناسند. به عنوان مثال در یک یا چند دوره ، تامین امنیت و راه و آب و برق ابتدایی ، در دوره ای دیگر شهرستان شدن ۴ بخش و در مقطعی دیگر ، احداث دانشگاههای پیام نور و بیمارستانها و شهرستان شدن یکی دیگر از بخشها و همچنین اخذ مجوز و کلنگ زنی بیمارستان تخصصی را مردم به ترتیب مرهون نمایندگان وقت و به نام آنها می شناسند ، معلوم نیست در فرصت باقیمانده ، پاشنه ی آشیل خدمات حاج آقا شکرالهی که صفر تا صد به نام ایشان شناخته شود چه خواهد بود؟

http://eitaa.com/kahnujiha

نوشته آیا حاج آقای شکرالهی باز هم برنده ی این دور از انتخابات خواهد شد [1] اولین بار در پایگاه خبری جازموریان [2]. پدیدار شد.