- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

تجلیل از خبرنگاران شهرستان منوجان توسط مدیریت آموزش و پرورش

تجلیل از خبرنگاران شهرستان منوجان توسط مدیریت آموزش و پرورش

طی نشستی، توسط جناب دکتر کرمی مدیرمحترم آموزش وپرورش منوجان از خبرنگاران و اصحاب رسانه فرهنگی در شهرستان منوجان تجلیل شد.

دکتر کرمی از مدیران دارای تعامل با اصحاب رسانه است که در دومین سال مدیریت خود از فعالان فرهنگی رسانه تقدیر کرد و افزود : الحمدلله در زمینه های گوناگون فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی همکاران فرهنگی دارای ظرفیت بالایی هستند و نمود عینی آن سکان مدیریت در عرصه های مختلف است. وی تصریح کرد:در سال تحصیلی پیش رو تعداد‌ ۳۶‌ کلاس درس به چرخه ی آموزش وپرورش شهرستان خواهد پیوست.استفاده از کارشناسان مجرب و همدل ، توانمندی در اجرای امور محوله دکتر کرمی را یکی از مدیران موفق و بی حاشیه در شهرستان تبدیل کرده است .وی در گفتگو با تریبون افزود:کلیه امور آموزشی و صدور ابلاغ تاکنون به نحو مطلوب پیش رفته است و در بحث خرید کتاب دانش آموزان و کیفیت بخشی آموزشی حرفهایی برای گفتن داریم

دکتر کرمی افزود رشته ریاضی بعد از وقفه چندین ساله امسال در شهرستان منوجان و مدرسه حمزه ثبت نامی دارد

وی در مورد مدرسه نوساز دکتر علی شریعتی لاریان نودژ اذعان کرد: این مدرسه در سال مالی جدید بودجه آن دیده شده و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال کار ساخت این مدرسه به پایان برسد

دکنر کرمی افزود خبرنگاران میتوانند بازوی مسئولین باشند به شرط اینکه نقد منصفانه داشته باشند و در پیشبرد کارها و اهداف آموزشی به ما کمک کنند.

نوشته تجلیل از خبرنگاران شهرستان منوجان توسط مدیریت آموزش و پرورش [1] اولین بار در پایگاه خبری جازموریان [2]. پدیدار شد.