- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

تمهیدات شهرداری شاهین‌شهر برای میزبانی از مسافران نوروزی

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، رهام جباری ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به آمادگی کامل شاهین‌شهر برای استقبال از مسافران نوروزی، اظهار کرد: کمپینگ شرق و ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر، شرایط استراحت کوتاه مدت مسافران و ارایه خدمات بهینه به آن‌ها را مهیا کرده است. 

 

وی ادامه داد: در کمپینگ شرق و محل استقبال از مسافران نوروزی تیم‌های خدماتی و پشتیبانی نظیر؛ هلال احمر، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و اورژانس به منظور تامین امنیت و سلامت مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات مستقر هستند. 

 

جباری اداره آموزش و پرورش را مسئول کمیته اسکان مسافران نوروزی برشمرد و افزود: اداره آموزش و پرورش با همکاری شهرداری شاهین‌شهر به منظور تامین رفاه مسافران نوروزی امکان اسکان بیش از یک هزار و ۸۰۰ مسافر را در شبانه روز گذشته را فراهم کرده است. 

 

وی تصریح کرد: کمپینگ شرق یک استراحتگاه موقت برای مسافران است و در صورت تمایل مسافران به اسکان بلند مدت چند روزه و انتخاب شاهین‌شهر به عنوان یک مقصدگردشگری، ۲۸ مدرسه با ۲۰۰ اتاق و ظرفیت یک هزار و ۸۰۰ مسافر آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است. 

 

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر با اشاره به امکان برپایی چادر اسکان موقت برای مسافران در بوستان‌های شهر، تصریح‌کرد: برپایی چادرهای اسکان موقت در بوستان‌های شهر بلامانع است اما در صورت اسکان شبانه، مسافران در اقامتگاه‌های مسقف با امنیت کامل اسکان داده می‌شوند.