فرماندار شاهین شهر و میمه: ساختمان دهیاری روستای کلهرود پس از ۱۲ سال افتتاح شد

ساختمان دهیاری روستای کلهرود پس از 12 سال افتتاح شد

 

  فرماندار شاهین شهر و میمه گفت:   ساختمان دهیاری روستای کلهرود پس از ۱۲ سال افتتاح شد.

 

سیدمحمدرضا کاظمی طبا امروز در حاشیه افتتاح و بازدید مهران زینلیان معاون عمرانی استانداری اصفهان از چند پروژه عمرانی در سطح شهرستان شاهین شهر و میمه با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام حسن عسکری(ع) در گفت و گو با رسانه خبری صدای جویا ، اظهار کرد: در شهرستان شاهین شهر و میمه بیش از ۳۰ پروژه با ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح و در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه یِ خیرساز زنده یاد شاهرجبیان گرگاب،افزود: این مدرسه یِ ۱۲ کلاسه که با کارفرمایی فرزند خیر زنده یاد محمدرضا شاهرجبیان در مساحتی با زیربنای ۱۱۲۷ متر مربع و شامل فضاهای آموزشی، اداری و رفاهی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال، در هسته مجموعه مسکونی و به دور از خیابان پرتردد و اصلی شهر، احداث گردیده و از مهرماه سال جاری پذیرای دانش آموزان پسر دوره ی اول متوسطه خواهد بود.

فرماندار شاهین شهر و میمه با اشاره به آیین افتتاح بلوار شیخ بهایی شاهین شهر و میدان شهدای خدمت،تصریح کرد: این خیابان با طول مسیر ۹۰۰ متر و عرض مسیر ۵۲ متر و ۶/۳۰۰ متر طول جدول گذاری و مساحت آسفالت ۲۰۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر هفتاد و پنجاه میلیارد تومان، جهت اتصال خیابان شیخ بهایی به خیابان ۹ دی به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح استخر شهرک شهید محمد منتظری، مزین به نام سید الشهدای خدمت؛ حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ادامه داد: این پروژه با مساحت ۳۰۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال و فضایی شامل: استخر، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سرویس های بهداشتی، ساختمان اداری و... به بهره‌برداری رسید.

کاظمی طباء از افتتاح خیابان حاج علی منتظری روستای جهادآباد سخن گفت و بیان داشت: این خیابان به طول ۳۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۹۳۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال در راستای خدمت رسانی به مردم و دسترسی ایمن و مناسب جهت تردد به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان افتتاح و بهره برداری از دهیاری روستای کلهرود پس از ۱۲ سال، گفت: ساختمان دهیاری روستای کلهرود با مساحت زیربنای ۹۰۰ متر مربع یک فضای مناسب اداری خدماتی، جهت خدمت رسانی به مردم شریف روستا و با اعتبار بالغ بر ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال به بهره برداری رسیده است. این ساختمان از سال ۱۳۹۲ در مرحله سفتکاری رها شده بود.

درباره‌ی آقای جویا