- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

مذاکرات غیر حرفه‌ای استقلالی‌ها با نماینده حرفه‌ای استراماچونی/ نگاهی دیگر به مذاکرات ۳+۱ در دوحه

عکس [1]  با اعزام تیم ایرانی مذاکره‌کننده با نماینده استراماچونی می‌توان از حالا به این نتیجه رسید که حتی اگر این مربی در استقلال بماند کار مسئولان این باشگاه در آینده سخت‌تر از قبل خواهد بود.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[2]

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که مسئولان استقلال دو روز پیش برای مذاکره با نماینده آندره‌آ استراماچونی راهی قطر شدند تا لحظه انتشار این گزارش هنوز خبری رسمی پیرامون این مذاکرات به اطلاع هواداران این باشگاه نرسیده است اما فارغ از هر نتیجه‌ای در این مذاکرات نکاتی باید مد نظر قرار بگیرد.

با وجود اینکه هواداران استقلال طی هفته‌های اخیر به خاطر بازگشت استراماچونی استرس‌های زیادی را متحمل شده‌اند و به دلیل سبک و سیاق بازی این تیم و همچنین حضور در صدر جدول بعد از چند سال خواهان ادامه همکاری با این مربی ایتالیایی هستند اما ذکر چند نکته در مذاکرات مسئولان این باشگاه با نماینده مربی ایتالیایی ضروری است.

اول: از طرف باشگاه استقلال 3 نفر (خلیل زاده، رحمان رضایی و علی خطیر) در مذاکرات حضور دارند و از طرف سرمربى یک نفر به نمایندگى از حضور دارد که آن فرد خودِ مربى نیست.

دوم: به همراه نمایندگان ایرانی نه وکیلی حضور دارد و نه حقوقدانى ولى در مقابل از طرف استراماچونی یک وکیل پاى میز آمده است. این یعنى شروط طرف ایرانى قابل تغییر است ولى براى مربى همه چیز از قبل مشخص است و مفاد قانونى حکم خواهند کرد. همه این ها این معنی را می‌دهد که یا شروط من را مى پذیرید یا من نمى آیم. مطمئنا اگر حتی این مذاکرات به سرانجام خوبی برای استقلال برسد این باشگاه در ادامه باید مو به مو آن را اجرا کند و اگر به سرانجام نرسد، باشگاه باز هم ضرر کرده چون مربی محبوب طرفدرانش را از دست داده است.

سوم: استقلال را این روزها به جز احساسات هواداران و ضعف در مدیریت چیزى همراهى نمى‌کند. افرادى که در این باشگاه حضور دارند به این امید این گروه 3 نفره را همراهى مى کنند که از خود یک ابر قهرمان نزد رسانه‌ها و هواداران بسازند ولى آنچه که عاید خواهد شد چه حضور و چه عدم حضور، غیر از این خواهد بود. 


با این شرایطی که اتفاق افتاده و مذاکرات با استراماچونی بیش از 2 روز طول کشیده به نظر می‌رسد حتی اگر این مربی به استقلال برگردد طرفداران این تیم هر روز باید این استرس را داشته باشند که با توجه به امضای قرارداد جدید و سفت و سخت، مدیران باشگاه برای پرداخت مطالبات وی کوتاهی نکنند تا مجددا اتفاقات اواخر نیم فصل اول تکرار شود.

[2]
[2]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام