حکم قاتل آتنا صادر شد | اعدام در ملا عام به دلیل تجاوز | قصاص اسماعیل رنگرز به خاطر قتل آتنا

حکم قاتل آتنا صادر شد | اسماعیل رنگرز قاتل آتنا اصلانی در ملا عام اعدام می شود. رئیس دادگستری استان اردبیل ضمن اعلام این خبر، جزئیات حکم قاتل آتنا را اعلام کرد. اسماعیل رنگرز، به دلیل تجاوز به آتنا اصلانی به اعدام در ملا عام و به دلیل قتل آتنا به قصاص محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: متهم از بابت تجاوز به عنف محکوم به اعدام، از بابت یک فقره قتل عمد محکوم به قصاص نفس، از بابت سرقت محکوم به حبس و شلاق و رد مال شد.
وی افزود: اجرای مجازات به صورت علنی در ملاءعام صورت خواهد گرفت.
به گزارش آفتاب، چندی پیش رئیس شعبه یک دادگاه کیفری اردبیل درباره روند رسیدگی به دو قتل دیگر که اسماعیل به آنها اعتراف کرده بود نیز گفت: رسیدگی به یکی از قتل‌ها در دادسرای پارس آباد جریان دارد و پس از طی مراحل تحقیق و تکمیل پرونده برای رسیدگی به این شعبه ارجاع خواهد شد.
وی به علت برگزاری محاکمه پرونده قتل آتنا پیش از تکمیل تحقیقات برای دو اعتراف دیگر متهم اشاره کرد و افزود: طبق قانون، در مواردی که پرونده جهت صدور رأی تکمیل شده باشد قاضی می‌تواند نسبت به اتهام تکمیل شده رأی صادر کند و درخصوص سایر موارد، پرونده رابرای ادامه رسیدگی مفتوح بگذارد.
متهم ابراز پشیمانی نکرد
شجاعی، وکیل خانواده مقتول نیز گفت: باتوجه به اتفاقاتی که در پرونده رخ داده طبیعی بود که متهم انکار کند.او در دادگاه منکر تجاوز و قتل عمد بود اما قتل را قبول دارد. این درحالی است که نظریه پزشکی قانونی در مورد علت مرگ خفگی اعلام شده که با اظهارات متهم در مورد غیر عمدی بودن این جنایت منافات دارد. متهم در دادگاه ابراز پشیمانی نکرد و آخرین دفاع او در رابطه با اتهام قتل عمد، تجاوز به عنف و سرقت طلا و جواهر صورت گرفت.

درباره‌ی مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.