تیراندازی به بانک در تهران | ماجرای تیراندازی در تهران چیست؟

صبح امروز چند نفر با تفنگ ساچمه ای به چند بانک در تهران حمله کردند. دو نفر از حمله کنندگان به بانک های تنهران دستگیر شده اند. یک خبرگزاری مدعی تکرار تیراندازی در چند شهر دیگر شده است. پلیس در تعقیب همدستان کسانی است که امروز به چند بانک در تهران تیراندازی کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تایید خبر حمله به برخی از بانک های تهران با استفاده از تفنگ ساچمه ای گفت: دو نفر از حمله کنندگان شناسایی و دستگیر شدند.
سردار حسین رحیمی گفت: از صبح امروز افرادی با استفاده از تفنگ ساچمه ای اقدام به حمله به تعدادی از بانک ها و شکستن شیشه آنها کردند که بلافاصله با اعلام این خبر، ماموران پلیس ماجرا را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند و تا این لحظه دو نفر از این افراد شناسایی و دستگیر شدند.
سردار رحیمی با اعلام اینکه تلاش پلیس برای شناسایی دیگر افراد ادامه دارد افزود: پلیس به صورت جدی این پرونده را پیگیری خواهد کرد و اطلاعات تکمیلی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
رئیس پلیس پایتخت درباره حادثه شب گذشته در محدوده شمال شهر تهران و شکسته شدن شیشه های ۶ بانک و یک صرافی توضیحاتی را ارائه کرد.
سردار حسین رحیمی در توضیح حادثه شکستن شیشه تعدادی از بانک ها در شمال شهر تهران که شب گذشته به وقوع پیوسته است، اظهار کرد: طی ساعت بعدازظهر تا شب روز گذشته (چهاردهم مهرماه) در برخی از نقاط شمال شهر تهران از جمله محدوده میدان ونک، عده ای به شکستن شیشه های ۶ بانک و یک صرافی مبادرت کردند.
وی با بیان اینکه به دنبال این حادثه ماموران پلیس پایتخت در محل حاضر شدند، گفت: پس از انجام تحقیقات مقدماتی، دو نفر از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند و البته بقیه نفرات نیز در ادامه شناسایی شدند.
به گفته رئیس پلیس پایتخت و بنا به اعلام متهمان، انگیزه دستگیرشدگان نبود کار بوده و پلیس در بازجویی ها به هدف خاصی نرسیده است. رحیمی با تاکید بر این موضوع که این افراد به صورت باندی مبادرت به این اقدام نکرده اند، تصریح کرد: هرکدام از این افراد به تنهایی این اقدام را انجام داده اند، اما چون به دنبال هم رخ داده، به نظر رسیده که این یک اقدام باندی بوده است.رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد که این حادثه امنیتی نبوده و خبرهای خوشی درباره آن اعلام خواهد شد.

درباره‌ی مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.