در تجمعات تهران چه کسانی بازداشت شدند؟

تعدادی از افراد در تجمعات امروز و امشب تهران بازداشت شدند. این را استاندار تهران می گوید و علت باداشت این افراد را آتش زدن و تخریب اموال عمومی عنوان می کند. مقیمی می گوید: اینکه عده‌ای اموال عمومی را که خودشان از آن استفاده می‌کنند آتش بزنند و تخریب کنند به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

استاندار تهران با بیان اینکه امروز هم برخی افراد در تهران بازداشت شدند، گفت: اشکال اولیه تجمعات اخیر این است که مجوز ندارند و تا امروز هیچ اقدامی هم برای اخذ مجوز نداشتند.
محمدحسین مقیمی با اشاره به ناآرامی‌های امروز تهران گفت: امشب همه تجمعات آرام شد و اوضاع به حالت عادی بازگشت.
استاندار تهران با اشاره به اینکه تخریب‌کنندگان اموال عمومی قابل شناسایی هستند، گفت: برای اینکه بگوییم این افراد از سوی چه کسانی تحریک شدند، زود است و باید صبر کنیم.
مقیمی در واکنش به اینکه این افراد به بهانه گرانی و مسائل اقتصادی این اقدامات را انجام می‌دهند، گفت: مردم حق دارند تجمع با مجوز داشته باشند و حرف‌ها و انتقادات خود را مطرح کنند، اما اینکه عده‌ای اموال عمومی را که خودشان از آن استفاده می‌کنند آتش بزنند و تخریب کنند به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
استاندار تهران خطاب به سیاسیون و مردم گفت: همه باید کمک کنیم جامعه آرامش داشته باشد چرا که تنها در آرامش می‌توان مشکلات را حل کرد.

منبع: آفتاب

درباره‌ی مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.