تمامی مدارس و دانشگاه های استان تهران فردا تعطیل است

استاندار تهران گفت: مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و همه دانشگاه های سطح استان ، فردا(دوشنبه) به دلیل بارش برف، سرما و یخبندان در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

محمد حسین مقیمی روز یکشنبه در جلسه کمیته بحران استان تهران افزود: تصمیم تعطیلی مدارس و دانشگاههای استان به دلیل پیش بینی هواشناسی مبنی بر روند کاهش دما و تداوم سرمای هوا در استان، اتخاذ شده است.
وی در خصوص فعالیت ادارات استان تهران در روز دوشنبه(فردا) نیز گفت: در خصوص تعطیلی و یا آغاز کار با تاخیر ادارات استان هنوز تصمیم گیری نشده و تصمیم گیری دراین خصوص منوط به هماهنگی با وزارت کشور و هیات دولت است.
وی افزود: براساس گزارش های ارائه شده در جلسه ستاد مدیریت بحران از دستگاه های خدمات رسان، همه محورهای مواصلاتی استان از جمله تهران – قم و تهران – کرج با تلاش عوامل پلیس راهور باز است و تردد در همه بزرگراه ها و راه های اصلی و فرعی به روال عادی بازگشته است.

* تمامی مدارس شهر تهران فردا در نوبت صبح تعطیل است
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز درخصوص تعطیلی مدارس پایتخت به خبرنگار ایرنا گفت: تمامی مدارس مناطق ۱۹ گانه شهر تهران در نوبت صبح فردا (دوشنبه نهم بهمن ماه) تعطیل است.
علیرضا راهپیما افزود: در خصوص تعطیلی نوبت بعدازظهر مدارس شهر تهران نیز فردا تصمیم گیری خواهد شد.

درباره‌ی مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.