داوطلبان حوزه انتخابیه شاهین‌شهر و برخوار ثبت‌نام خود را به‌روزهای آخر موکول نکنند

داوطلبان حوزه انتخابیه شاهین‌شهر و برخوار ثبت‌نام خود را به‌روزهای آخر موکول نکنند
فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه تاکنون 29 داوطلب مجلس از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار برای مجلس یازدهم ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: داوطلبان ثبت‌نام را به‌روزهای آخر موکول نکنند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری در روز پنجم ثبت‌نام در جلوی دوربین خبرنگاران قرار گرفت و اظهار کرد: هم‌زمان با پنجمین روز از فرآیند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار در روز پنجم ۱۱ نفر ثبت نام‌کرده‌اند و در مجموع تعداد داوطلبان این حوزه انتخابیه تاکنون به ۲۹ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه ۲۶ نفر از داوطلبان ثبت‌نام شده آقا و ۳ نفر نیز خانم هستند، افزود: سطح تحصیلات ۲ نفر از داوطلبان دکترا، ۲۴ نفر فوق‌لیسانس و ۳ نفر حوزوی می‌باشد؛ که از این تعداد به لحاظ سنی ۳۰ تا ۳۵ سال ۴ نفر، ۳۶ تا ۴۰ سال ۱۰ نفر، ۴۱ تا ۴۵ سال ۵ نفر،۴۶ تا ۵۰ سال ۲ نفر، ۵۱ تا ۵۵ سال ۵ نفر، ۵۶ تا ۶۰ سال ۲ نفر، ۶۱ تا ۶۵ سال ۱ نفر اقدام به نام‌نویسی کردند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه داوطلبان نمایندگی مجلس تا ۱۶ آذرماه برای ثبت‌نام فرصت دارند گفت: مدت‌زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به مدت ۱۰ ساعت است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع پنج روز، ۲۹ داوطلب برای کاندیداتوری انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: توصیه ما به داوطلبان این است که با استفاده از زمان‌بندی مناسب، هرچه سریع‌تر مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند، چراکه احتمال تراکم و معطلی در انجام ثبت‌نام در روزهای پایانی ثبت‌نام وجود دارد.

تاجمیری اضافه کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند تا شنبه ۱۶ آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ با در دست داشتن مدارک به فرمانداری شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ج

درباره‌ی آقای جویا