هیات اجرایی انتخابات اقلیت مسیحیان آشوری،کلدانی و ارمنی شاهین‌شهر مشخص شدند

هیات اجرایی انتخابات اقلیت مسیحیان آشوری،کلدانی و ارمنی شاهین‌شهر مشخص شدند
ظهر امروز هیات اجرایی حوزه فرعی اقلیت مسیحیان آشوری، کلدانی و ارمنی در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه تشکیل شد.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ با حضور ۳۰ نفر از معتمدین اقلیت دینی مسیحیان آشوری و کلدانی و اعضای اداری، هیات اجرایی، عضو و نماینده هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعضای اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی این اقلیت دینی مشخص شدند.

بر این اساس آقایان و خانم‌ها؛ مارتین ایوضی ساعتلوئی، آلبرت داود اقچه قلعه، روسانا بابایان دیزج تکیه، لیندا گیورگیس، مایکل ایوضی ساعتلوئی، یولین اوشانا عیشوئی، والانتینا داود آغجه قلعه، السی تمرززاده سنگر به عنوان اعضای اصلی و آقایان و خانم‌ها؛ ژاکلین یوحنه، رامینه خچو القیانی، مریم راشا، نینوس راشا به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

در ادامه نیز هیات اجرایی حوزه فرعی اقلیت مسیحیان ارمنی جنوب در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه تشکیل شد؛ بر این اساس آقایان و خانم‌ها؛ آریس داودی، ملکون شیروانیان، لیناموسیسیان کنارکی، واهه طهماسیان، واهیک هوسپیان، رایموند باغومیان، وارتوهی بغوزیان و والنتینا طروسیان به عنوان اعضای اصلی و آقایان و خانم ها؛ سارو شاه میرزائیان سورانی، آرین خدابخشیان کنارکی، رافیک بابومیان، ادیک خاچکیان و سواداعیسی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

اسفندیار تاجمیری فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات در توضیحاتی از نقش مثبت تاریخی هم‌وطنان مسیحی در کشور و اهتمام آنان به قانون و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجلیل کرد و از معتمدین عضو هیات اجرایی خواست همکاری لازم را در امر برگزاری انتخابات به عمل‌آورند.

به گزارش صدای جویا در شهرستان شاهین‌شهر و میمه علاوه بر حوزه اصلی انتخابات مجلس شورای اسلامی دو حوزه اقلیت ارامنه جنوب یا مرکزیت حوزه اصلی اصفهان و مسیحیان آشوری و کلدانی با مرکزیت حوزه اصلی تهران وجود دارد.

انتهای پیام/ج

درباره‌ی آقای جویا