مردم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند

مردم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند
فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: مردم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار می‌توانند تخلفات انتخاباتی را به هیات بازرسی مستقر در فرمانداری گزارش دهند.
 

اسفندیار تاجمیری فرماندار شاهین‌شهر و میمه عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا اظهار کرد: از طریق این رسانه به اطلاع عموم مردم فهیم و گرامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه می‌رسانم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات دوم اسفندماه سال جاری و با حضور حداکثری مردم و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آراء مردم، هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، مستقر در محل فرمانداری آماده دریافت نظرات، پیشنهاد‌ها و شکایات شهروندان محترم می‌باشد.

وی افزود: مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار می توانند در ساعت اداری با شماره تلفن ۰۳۱۴۵۲۲۸۰۸۸ تماس حاصل فرمایند و یا مطالب خود را به شماره نمابر ۴۵۲۲۷۹۴۹ جهت رسیدگی و پیگیری برای این هیات ارسال فرمایند.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار گفت: مدیریت شهرستان آمادگی کامل دارد شرایط را برای انجام یک انتخابات سالم ، قانونی با حضور و مشارکت حداکثری شهروندان شریف شهرستان مهیا نماید.

انتهای پیام/ج

درباره‌ی آقای جویا