تراکتور آماده معاوضه اخباری است/ذوب‌آهن تا انتخاب سرمربی در نقل و انتقالات وارد نمی‌شود

عکس  باشگاه تراکتور برای معاوضه یکی از دروازه بان های خود با باشگاه ها آمادگی دارد اما حاضر نیست این بازیکن را قطعی از دست بدهد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چند روزی است که بحث معاوضه محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور با برخی باشگاه ها مطرح می شود اما هنوز مذاکره رسمی از سوی باشگاه تراکتور صورت نگرفته است.

با توجه به عملکرد رشید مظاهری درون دروازه تراکتور بازیکنی مثل اخباری که سابقه ملی هم دارد کمتر فرصت بازی نصیبش می شود و به همین دلیل باشگاه تراکتور آمادگی معاوضه او را دارد اما می خواهد انتقال اخباری به صورت قرضی باشد. 

از سوی دیگر مباحثی مطرح شده که اخباری با وحید محمدزاده از تیم ذوب آهن معاوضه می شود اما نه از سوی باشگاه تراکتور چنین پیشنهادی به تیم اصفهانی رسیده نه باشگاه ذوب آهن با وجود مشخص نبودن سرمربی اش حاضر است مدافع با تجربه خود را از دست بدهد.

باشگاه ذوب آهن تا مشخص نشدن کادرفنی اش در نقل و انتقالات به صورت رسمی وارد نمی شود و اخبار مربوط به معاوضه اخباری با محمدزاده گمانه زنی رسانه ای است.

از این سو باشگاه تراکتور در 4 شب دفاع وسط، دفاع راست، مهاجم و هافبک به دنبال بازیکن است و رایزنی های خود را آغاز کرده است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani