گزارش تمرین تیم امید| حضور بزرگان نامی در کنار ملی‌پوشان در روز مصدومیت دو بازیکن امید+ تصاویر

عکس  آخرین تمرین تیم فوتبال امید به منظور افزایش روحیه به اعضای تیم با جمعی از بزرگان فوتبال برگزار شد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم امید ایران پیش از اعزام به کشور تایلند برای انجام مسابقات انتخابی المپیک 2020 در آکادمی ملی فوتبال با حضور 23 بازیکن و تمام نفرات برگزار شد. 


* در تمرین امروز امیدها پیشکسوتان و بازیکنان نامی اسبق فوتبال ایران میهمانان ویژه بودند. افرادی مثل  احمدرضا عابدزاه، کریم باقری، جواد زرینچه، مهرداد میناوند، محمد پنجعلی، بیژن ذوالفقارنسب، محمد مایلی‌کهن، داریوش مصطفوی، نادر دست‌نشان و محمدزادمهر کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال، محمدرضا ساکت و فریدون اصفهانیان،ووریا غفوری کاپیتان تیم استقلال، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدارسیون فوتبال، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون، علیرضا منصوریان، حبیب کاشانی، نیما نکیسا، حسین کلانی، ابراهیم صادقی، حسن روشن و همچنین آیت‌نیا مشاور وزیر ارتباطات از مهمانان ویژه تمرین تیم امید بودند.


* محمد محبی و معراج اسماعیلی مهاجم و دروازه‌بان تیم المپیک ایران در تمرین امروز دچار مصدومیت شدند. محمد محبی پس از مداوای پزشکان به داخل زمین برگشت اما معراج اسماعیلی بیرون از زمین نظاره‌گر تمرین بازیکنان تیم امید شد.


 

 * در حاشیه تمرین امروز امیدها احمدرضا عابدزاده و جواد زرینچه برای دقایقی به صورت خصوصی با یکدیگر صحبت کردند و پس از آن نادر دست‌نشان نیز به این جمع اضافه شد. 


* تمرین امروز امیدها که پیش از مراسم بدرقه آنها برگزار شدبی‌نظمی زیادی را به خود دید. 


* در دقایق انتهایی تمرین امروز احمدرضا عابدزاده و نادر دست نشان به سمت کادر فنی تیم امید رفتند و با علیرضا امامی‌فر ، حمید استیلی و رضا شاهرودی و محمد نادری خوش و بش کردند.حمید استیلی سرمربی تیم ملی المپیک ایران در انتهای تمرین امروز به سمت بیژن ذوالفقار نسب رفت پس از آن نیز رضا شاهرودی و احمدرضا عابدزاده به سمت ذوالفقارنسب رفتند و با او خوش و بش کردند. 


* بازیکنان تیم امید زیر نظر رضا شاهرودی گرم کردند. دروازه‌بانها هم زیر نظر مربی گلرها به تمرینات اختصاصی پرداختند. 
بازیکنان تیم امید بعد از گرم کردن به کار با توپ مشغول شدند و بعد از آن در یک‌نیمه زمین به سانتر از جناحین و شوتزنی و دفاع روی توپهای ارسالی پرداختند. در این بخش تمرینی الهیار صیادمنش عملکرد خیلی خوبی داشت که نشان از آمادگی بالای او بود.

*بعد از این بخش به بازی درون تیمی در یک نیمه زمین پرداختند‌. در تمرینات امروز امید نورافکن با جدیت کار می‌کرد و سعی می‌کرد نقش رهبری را در زمین به خوبی ایفا کند.

* در پایان تمرین امروز بازیکنان تیم المپیک ایران به  همراه پیشکسوتان و بازیکن اسبق فوتبال ایران عکس دسته جمعی گرفتند. 

کاروان تیم امید ایران امشب راهی تایلند محل برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا و مقدماتی المپیک می شوند. این رقابت ها از 19 دی آغاز می شود. اولین بازی ایران 19 دی مقابل ازبکستان است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani