تمجید سرمربی برایتون از جهانبخش؛ علیرضا را خیلی دوست دارم، او گلی شگفت‌انگیز زد

عکس  سرمربی تیم فوتبال برایتون پس از دیدار با چلسی به تمجید از بازیکنان خود به ویژه هافبک ایرانی تیمش پرداخت.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال برایتون در اولین بازی خود در سال جدید میلادی در ورزشگاه خانگی خود آمکس میزبان چلسی بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا برایتون برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود از آبی‌های لندن امتیاز بگیرد.

در این بازی علیرضا جهانبخش در اواسط نیمه دوم به میدان آمد و در دقیقه 84 موفق شد سوپرگلی دیدنی با ضربه قیچی برگردان به ثمر برساند. گلی که باعث شد برایتونی‌ها از شکست فرار کنند و اولین امتیاز خود در سال جدید میلادی را کسب کنند.

پس از این دیدار گراهام پاتر سرمربی برایتون به تمجید از بازیکنان خود به ویژه علیرضا جهانبخش پرداخت.

وی گفت: عملکرد شاگردانم در این دیدار عالی بود و آن‌ها بسیار با انگیزه بازی کردند و شخصیت بالای خود را مقابل یکی از تیم‌های برتر نشان دادند. اگر دچار اشتباه می‌شدیم هواداران از ما ناامید می‌شدند. ما می‌خواهیم به راه خود ادامه دهیم و بسیار خوشحالم که بازیکنانم پاداش تلاش خود را گرفتند. در این دیدار ابتدا عقب افتادیم اما گلی شگفت انگیز زدیم و قدری خوش شانس بودیم که بازی را از دست ندادیم.

پاتر در ادامه صحبت‌های خود به تمجید از علیرضا جهانبخش هم پرداخت و اظهار داشت: علیرضا هفته خوبی داشت و یک اجرای عالی از خود به نمایش گذاشت و این نشان می‌دهد که چطور اوضاع به سرعت در فوتبال تغییر می‌کند. به دلیل تاکتیکی که اتخاذ کرده بودم از او از ابتدا استفاده نکردم و با او هم صحبت کردم. شاید ناامید شده بود که نمی‌تواند کامل بازی کند اما بسیار حرفه‌ای با این موضوع برخورد کرد. او را خیلی دوست دارم، تصمیماتش بهتر شده و موفق به گلزنی هم می‌شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani