رزاق پور: دلم همراه بچه هاست/ ایمان دارم این تیم شایسته صعود است

عکس  بازیکن باشگاه شاهین بوشهر براى اعضاى تیم فوتبال المپیک در مسابقات تایلند آرزوى موفقیت کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، ابوالفضل رزاق پور که سال ها عضو تیم هاى ملى فوتبال امید و جوانان بوده در  این خصوص گفت:پیگیر اخبار تیم ملى فوتبال امید هستم و باید بگویم دلم در همه این روزها همراه با بچه هاست. من ایمان دارم این تیم شایسته صعود است و مى تواند مردم ایران را خوشحال کند.

رزاق پور که نامش در بین 50 بازیکن نهایى تیم المپیک قرار داشت همچنین گفت: تشخیص کادر فنى این بود که در فهرست 23 بازیکن اعزامى به بازى هاى تایلند قرار نداشته باشم و من به این انتخاب احترام مى گذارم. من سال ها شاگرد آقایان استیلى و پیروانى بوده ام و چیزهاى زیادى از آنها یاد گرفتم. ممکن است یک بازیکن در مقطعى از آمادگى دور باشد یا تفکرات کادر فنى چیز دیگرى باشد و به بازیکنى با خصوصیات دیگرى نیاز داشته باشند. در  هر صورت این اتفاق  افتاده و در فوتبال باید آمادگى هر مسئله اى را داشت.

رزاق پور در پایان گفت: از صمیم قلب براى تیم امید و دوستان و همبازیان خوبم همچنین کادر فنى شایسته این تیم آرزوى موفقیت دارم و امیدوارم این بچه ها بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشند و با شایستگى به المپیک صعود کنند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani