جهانبخش: می‌توانم در آینده بهتر از این‌ عمل کنم/گلم شبیه گل رونی بود

عکس  هافبک ایرانی برایتون در جدیدترین مصاحبه خود، گفت: در این مدت بسیاری از حرف ها و سخنان خوب درباره خودم شنیدم. 

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون بعد از درخشش اخیرش در هفته گذشته در جدیدترین مصاحبه خود با سایت «theargus» انگلیس، اظهار داشت: در این مدت بسیاری از حرف ها و سخنان خوب درباره خودم  شنیدم. این خیلی خوب است که شما چنین گل زیبایی را به ثمر برسانید و همه مردم را خوشحال کنید. در کشورم ایران همه خوشحال شدند و این باعث رضایت من است اما معتقدم که هنوز می‌توانم عملکردهای بهتری را برای باشگاه داشته باشم.

وی افزود: باشگاه به من کمک کرد تا به این جایگاه برسم و من به عنوان یک بازیکن حرفه ای تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم موفق شود. به نظرم موفقیت تیم مهمترین امر است.

هافبک ایرانی درباره خاطرات بازی نیمه نهایی جام اتحادیه در فصل گذشته، گفت: اتفاق بسیار خوبی بود که من در آن بازی جزئی از تیم بودم. از آن زمان نتوانستیم چنین تجربه ای داشته باشیم. وقتی شما چنین تجربه ای را کسب می کنید، به شما انرژی مضاعفی می‌دهد تا دوباره آن را تجربه کنید. همیشه بازی‌های جام اتحادیه شگفتی ساز هستند. در این تورنمنت هر بازی سختی خاص خود را دارد و باید در هر بازی با تمام توان حضور پیدا کنید چون حق اشتباه ندارید.

جهانبخش درباره شباهت گلش به گل وین رونی و کریستیانو رونالدو، عنوان کرد: من گل رونی را چندین بار دیدم. واقعا گل فوق العاده ای بود. فرم من در به ثمر رساندن این گل شبیه فرم رونی بود اما زاویه ای متفاوت داشت. در آن زمان فقط به این فکر می‌کردم که محکم به توپ ضربه بزنم و گزینه دیگری جز قیچی برگردان نداشتم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani