جبیره: خبر شهادت سردار سلیمانی ما را شوکه کرد/ امیدوارم نتایج درخشانی بگیریم

عکس  مهاجم تیم ملی فوتبال امید با اظهار رضایت از شرایط این تیم در اردوی تایلند گفت:امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج درخشان باعث سربلندی کشور عزیزمان شویم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت  فدراسیون فوتبال، رضا جبیره ضمن تسلیت بابت شهادت سردار قاسم سلیمانی به ملت ایران اظهار داشت: شنیدن این خبر تلخ برای ما بسیار سخت بود و واقعا بچه ها شوکه شدند. ابتدای تمرین اقای استیلی یاد ایشان را زنده نگاه داشتند و با قرائت فاتحه ای برای این فرمانده محبوب و رشید کشور عزیزمان وارد زمین شدیم. راه شهدا ادامه خواهد داشت و مردم ما قهرمانان سرفراز وطن را فراموش نمی کنند.

مهاجم تیم ملی امید اضافه کرد: شرایط بسیار خوبی در اردو داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. خوشبختانه چند روز زودتر از سایر تیم ها به این منطقه در تایلند آمدیم تا با شرایط جوی آشنا شویم همچنین برنامه خواب بچه ها تنظیم شود. انگیزه و روحیه بازیکنان هم بسیار خوب است و همه می خواهند با تمام توان برای سربلندی نام ایران عزیز مبارزه کنیم. امیدواریم نتایج درخشانی بگیریم که باعث خوشحالی مردم شود و در این شرایط و موقعیت خاص کشور بتوانیم باعث افتخار آنها باشیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani