شکوری: حاج قاسم همیشه سرباز ولایت بود/ ورزشکاران قدردان شهید سلیمانی هستند

عکس سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال گفت: سردار سلیمانی با تمام وجود از مردم دفاع کرده و ورزشکاران ما با پست هایی که گذاشتند، نشان دادند قدردان شهید سلیمانی هستند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم شکوری در مراسم میثاق جامعه ورزش و جوان با شهید عالی مقام و پهلوان ملی ایران سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: اتفاقی که رخ داد، باعث ناراحتی و اندوه زیادی در بین مردم شد. دشمنان با این اقدام اشتباه بزرگ مرتکب شدند. البته این اتفاق باعث اتحاد بیشتر مردم نیز شده است.

وی افزود: ما در داخل مشکلاتی داریم، اما اینها داخلی است و مشخص شد که کسی نمی تواند از بیرون به ما کمک کند. فکر می‌کنم شاهد انسجام بیشتری نسبت به قبل خواهیم بود. شهادت سردار سلیمانی این باعث می شود ما منسجم تر شویم. هر کسی که در این منطقه حضور پیدا می کند، به دنبال منافع خودش است و به فکر مردم ما نیست. ما باید از قبل متحدتر شویم.

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال درباره اینکه روحیه و اخلاق سردار سلیمانی را در ورزش چطور می بینید،عنوان کرد: ما بحث ورزش پهلوانی را در ورزش داریم. سردار سلیمانی با تمام وجود از مردم دفاع کرده و ورزشکاران ما با پست هایی که گذاشتند، نشان دادند قدردان شهید سلیمانی هستند. باید راه او را ادامه دهیم.

شکوری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی افتخارات بزرگی داشت اما غره نشد و خود را سرباز ولایت می دانست، تصریح کرد: ورزشکاران باید بتوانند با رعایت این موارد اشاعه دهنده این مطلب باشند و ادامه دهنده راه شهیدان باشند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani