ابوالقاسم‌پور: تختی به‌خاطر خصایص اخلاقی‌اش محبوب بود/ کالدرون نیامد، گزینه خوب داخلی انتخاب شود

 عکس   پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تختی به خاطر خصایص اخلاقی خوبش از محبوبیت بالایی در جامعه برخوردار بود.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره همزمانی مراسم درگذشت جهان پهلوان تختی و تشییع شهید مدافع حرم اظهار داشت: ابتدا شهادت سردار بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. امسال پنجاه‌ودومین سالروز برگزاری این مراسم همزمان با شهادت سردار سلیمانی شد که بعد از این مراسم شهید زمانی نیا، شهید مدافع حرم تشییع خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گذشت، مردانگی، بزرگی و دستگیری جهان پهلوان همیشه زبانزد خاص و عام بوده است و به خاطر همین خصایص بود که از محبوبیت بالایی در جامعه برخوردار بود.  

وی درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، عنوان کرد: با توجه به مشکلات داخلی که پیش آمده امیدواریم انصاری‌فرد هر چه زودتر مشکلات را حل کند تا در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری کار را ادامه دهیم. بدون شک کار در نیم فصل دوم سخت تر خواهد بود چون تمام تیم‌ها با انگیزه بیشتری به میدان خواهند آمد و باید مشکلات را کنار بزنیم.

ابوالقاسم‌پور درباره صحبت‌هایی که درباره احتمال نیامدن کالدرون مطرح می‌شود، گفت: امیدوارم مشکل کالدرون هم حل شود، اما اگر هم رفت گزینه خوب داخلی انتخاب شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani