پزشک تیم امید: مصدومیت اسماعیلی جدی نیست

عکس  فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال امید با تشریح آخرین وضعیت مصدومیت معراج اسماعیلی دروازه بان این تیم گفت:مصدومیت معراج اسماعیلی چندان جدی نیست و تلاش می‌کنیم هرچه زودتر به تمرینات اضافه شود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال دکتر علیرضا شهاب با بیان این موضوع در خصوص آخرین وضعیت اسماعیلی اظهار داشت:مصدومیت معراج از ناحیه همسترینگ پای چپ است که بر اساس بررسی ها و معاینه بالینی مشخص شد از نوع آسیب دیدگی نوع اول و قابل کنترل است. البته جهت اطمینان خاطر شب گذشته ام آر آی گرفته شد تا به نتیجه قطعی برسیم. به طور کلی باید بگویم از نظر کادر پزشکی این مصدومیت جدی و نگران کننده نیست. اقدامات لازم و مراقبت های مورد نظر را انجام خواهیم داد تا معراج در اختیار کادر فنی قرار بگیرد. هنوز نمی توان در خصوص حضور یا عدم حضور این بازیکن در مسابقه اول اظهار نظر کرد و باید شرایط را در دو تمرین باقیمانده به خوبی ارزیابی کنیم.

شهاب در پایان گفت:اولویت اصلی حفظ سلامت بازیکنان است و خواسته کادر فنی هم همین است.خوشبختانه شرایط سایر بازیکنان ایده آل است و هیچ مشکلی از نظر مصدومیت نفرات نداریم که انشالله معراج اسماعیلی هم با رفع این مصدومیت در روزهای آتی به تمرینات بازمی گردد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani